کد خبر: 544241
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۴:۵۳:۲۸
| |

هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا؛ برتری ایران مقابل هند / نوجوانان هم جهانی شدند

تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در قزاقستان با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ برابر هند به برتری رسید. نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۵ بر ۱۳ تیم هند به پایان رسیده بود. با این برتری، تیم نوجوانان هم مانند تیم جوانان سهمیه جهانی را کسب کرد.

هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا؛ برتری ایران مقابل هند / نوجوانان هم جهانی شدند
کد خبر: 544241
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۴:۵۳:۲۸

تیم ایران در سومین بازی خود در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا مقابل تیم هند به برتری رسید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در قزاقستان با نتیجه 25 بر 24 برابر هند به برتری رسید.

نیمه نخست این دیدار با برتری 15 بر 13 تیم هند به پایان رسیده بود. با این برتری، تیم نوجوانان هم مانند تیم جوانان سهمیه جهانی را کسب کرد. تیم ایران در دو بازی گذشته خود مقابل ازبکستان و قزاقستان به پیروزی رسیده بود و با برتری مقابل هند با سه پیروزی در صدر جدول قرار گرفت.

شهرزاد نصوحی، نسترن گودرزی، زهرا فتوتی، فاطمه مریخ، فاطمه احمدی، شقایق چراغی، آسمان بدوی، النازیارمحمدتوسکی، فریماه احمدی، مبینا حاج حیدری، هانیه شاه ویسی، نگین رحمانی، صبا زنگنه، بهارزنگنه، هستی دوخایی و آرزو بهمئی اسامی ملی‌پوشان حاضر در این مسابقات است.

غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مدیر فنی، فاطمه محمدخانی به عنوان مربی، مریم رضائیان به عنوان سرپرست و ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارند.

برنامه آخرین دیدار ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

چهارشنبه 3 فروردین:

ایران - سوریه ساعت 13:30

هند - قزاقستان ساعت 15:30

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 5 تیم قزاقستان، ازبکستان، هند و ایران در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و 2 تیم برتر سهمیه مسابقات جهانی 2022 گرجستان را کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها