کد خبر: 542618
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۲۲:۰۶:۲۷
| |

گلایه و ناراحتی منصوریان از مجیدی:

آقا پسر خوشتیپ راهت به ترکستان است!

​علیرضا منصوریان از رفتار سرد و بی‌توجهی فرهاد مجیدی پس از بازی گلایه کرد.

آقا پسر خوشتیپ راهت به ترکستان است!
کد خبر: 542618
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ۲۲:۰۶:۲۷

علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در نشست خبری با گلایه از رفتار فرهاد مجیدی گفت: تمام زندگی من محور احترامات است. قدم را کوتاه می‌کنم که با مردم صحبت کنم. خداوند به ما عنایتی کرده که نباید در خانه پنهان شویم. این بازی یک نکته تاریک دارد. برای دو تیم استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. من از سال ۶۳ فوتبال بازی می‌کنم. از سال ۸۷ هم کار مربیگری را شروع کردم. امروز اتفاقی افتاد که نمی‌دانم قیمت فوتبال چقدر است؟ دوست خوب ما فرهاد مجیدی، خیلی ریلکس از کنار ما رد شد و با ما حرف نزد! یاد موقعی افتادم که وارد استقلال شده بود که آقای فتح الله‌زاده می‌گفت او لاغر است. به او گفتم لطفا ۱۰ تومان به او بده که خانه بگیرد و بعد ببین چطور عمل می‌کند. گفت نمی‌دهم؛ خودت از حسابت می‌دهی؟

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امروز نکته تاریکی در این فوتبال دیدم. قیمت یک برد و قهرمانی چقدر است؟ نمی‌توانیم بگوییم در لیگ برتر کسی بالاتر از قلعه‌نویی است. اگر چهار، پنچ قهرمانی بیاورم، به او می‌رسم. من ممنون او (قلعه‌نویی) هستم. می‌گویم خانواده‌ام شما را دعا می‌کند. امروز به عنوان برادر یک نصیحت برای فرهاد مجیدی دارم. دوران فوتبال می‌گذرد و قهرمانی هم می‌آید. ما بالاتر از منصورخان (پورحیدری) نداشتیم. ناصر خان (حجازی) هم اسطوره اخلاق است. آقا پسر گل؛ اگر ما را هم ببری، مساله‌ای نیست. ما باختیم؛ این که از بغل حسین کاظمی و محمد خرمگاه بگذری چه می‌شود؟ با آن ژست همیشگی می‌گذری چه شود؟

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به نظرم هیچکس در آینده ما را به یاد نمی‌آورد. الان می‌فهمم چرا مربیان سابق استقلال در مقابل استقلال به درجه عصبانیت می‌رسند! آقای مجیدی! پسر خوتشیپ؛ از قبل زمینه دوستی داشتیم. برادرت قبل از بازی کنار ما بود. شاید شطرنجی شده بودم که من را ندید. اصلا ما به استقلال و پرسپولیس باختیم. چه شد؟ روزی که برانکو را بردم، به او گفتم او را شانسی بردم. او از من مربی‌تر است. نمی‌خواهم فنی حرف بزنم. بعد از ۲۵ سال، احساس می‌کنی که فوتبال چقدر می‌تواند مهم باشد که با این ادبیات از جلوی ما رد می‌شوی؟ همین آقا پسر خوشتیپ در اراک به من گفت که هر چه فوتبال بازی می‌کردیم سکوها مال شما بود. به او گفتم من از خانه به خیابان می‌روم اما شما از پارکینگ با ماشین به باشگاه می‌روی و برمی‌گردی. به او گفتم شاید بخش اعظمی از سکوهای پرسپولیس هم مال من باشد. هیچ وقت دستم را مانند مجیدی به هواداران پرسپولیس نشان ندادم و هیچ وقت علامت چهار نشان ندادم. اگر کسی هم عدد شش نشان داد، می‌گویم می‌خواهد کیف کند. از فرزاد عزیز (مجیدی) که دوست و برادر من است و با پدر ما در مکه بوده است، با این‌که برادر کوچک‌تر است می‌خواهم به او کمک کنند. راهی که او می‌رود به ترکستان است.

منصوریان با اشاره به بازی فصل گذشته استقلال با آلومینیوم اراک که در آن مقطع زیر نظر او بود، درباره این که آیا غیبتش در نشست خبری قبل از بازی به میزبان استقلال به خاطر این مسائل بوده است گفت: وقتی در اراک بازی داشتیم، یک دوست خبرنگاری گفت اگر شما ببازی، قرار است که از مجیدی سوال بپرسیم چطوری همه استقلالی‌ها را می‌بری؟ اگر این‌طور باشد که باید از گل‌محمدی سوال بپرسند چطور استقلالی‌ها را می‌برد. من می‌گویم این یک اتفاق است. دیروز تمرین ما تداخل داشت و راه بندان هم مزید بر علت بود. باید از حواشی باید دور باشم. اگر می‌خواستم با "جنگولک بازی" جایگاه بخرم، بازی قبل که پرسپولیس را بردم، می توانستم سوهان روح هواداران این تیم شوم. من تا الان ۲۰۰ فوتبالیست تولید کردم. وقتی قایدی را آوردم، می‌گفتند پای او کج است. امروز هم هفت، هشت نابغه را در صنعت نفت پنهان کرده‌ام. زندگی من به این شکل جلو می‌رود که اگر عکس دهداری را دیدم، از خودم خجالت نکشم. علت دلخوری من هم این است که حسین کاظمی و محمد خرمگاه ۱۰ سال یک روند فوتبالیست بودند و سه سال آخر فوتبالیست نشدند! 

وی ادامه داد: به احترام هوادار استقلال خواستم این نکته بی حرمتی را بگویم. هیچ وقت درباره استقلال صحبت‌ نمی‌کنم و مساله شخصی را گفتم. اگر سفره دلم را بیرون بریزم، قبل از داربی شرایط این تیم به هم می‌ریزد. هر وقت به سمت رستورانم می‌روم می گویم ما از صدقه سر خدا، خانواده، قرآن و استقلال به این جایگاه رسیدیم. اول حس کردم مجیدی ما را ندید اما فهمیدم او بادی به غبغب انداخته است و ما را نادیده گرفت. 

منصوریان درباره شکست تیمش گفت: بازی بسیار خوبی بود. چیزهایی که به بازیکنانم گفتم، در ۳۰ دقیقه اول اجرا نشد و برای یک لحظه دچار غافل‌گیری شدند. من دو بازیکن جوان را در سمت راست تعویض کردم که روش بازی خودمان را عوض کنم. بازیکنانم ۳۰ دقیقه خواب رفتند. در نیمه دوم بازی مالکانه را انجام دادیم. بازی ما به مراتب نسبت به فشاری که مقابل پرسپولیس تحمل کردیم، سبک‌تر بود و خیلی از دقایق می‌توانستیم بر بازی مسلط شویم. در نتیجه استقلال به بازی مستقیم رو آورد. با تمام احترام به دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گویم اگر هفته قبل زودتر گل نمی‌زدیم، از تیم آقا یحیی آسیب می‌خوردیم. در این بازی هم زود گل خوردیم و به ما آسیب رسید.

او با بیان این‌که احساس می‌کند روی بازیکن تیمش خطای پنالتی رخ داد گفت: احساس من از راه دور با توجه به این که بازیکن آن‌ها پای جبیره را شوت زد، این بود که پنالتی شده است. شاید هم خورشیدی ندید. خیلی مالکانه بازی کردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم. سعی و تلاش ما این بود که سه امتیاز را برای آبادانی‌های عزیز ببریم. همه بازیکنان ۹۸ اخلاق من را می‌شناسند. اگر از کسی غیبت هم کنم، به او زنگ می‌زنم و عذرخواهی می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها