کد خبر: 540160
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۰۹:۳۰:۵۸
| |

نویدکیا باز هم استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درحالی که این باشگاه مخالف جدایی او است اما باز هم در نامه ای خواستار کنار رفتن از این تیم شد.

نویدکیا باز هم استعفا کرد
کد خبر: 540160
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۰۹:۳۰:۵۸

محرم نویدکیا بعد از تساوی مقابل ذوب آهن در هفته نوزدهم در نشست خبری به صراحت اعلام کرد که می خواهد استعفا دهد و از باشگاه هم خواست تا با خواسته اش موافقت کند.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه سپاهان کورس قهرمانی را از دست داده محرم نویدکیا برای باز گذاشتن دست باشگاه چنین تصمیمی گرفته است اما باشگاه سپاهان با خواسته نویدکیا موافقت نکرد. با این حال امروز سرمربی زردپوشان در نامه ای به باشگاه خواستار این شده تا اجازه دهند تا او برود.

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت و گوبا فارس این موضوع را تایید کرد و گفت که سرمربی این تیم چنین نامه ای را به باشگاه ارسال کرده است. البته هنوز این باشگاه نسبت به این نامه واکنشی نشان نداده است.

متن نامه به شرح زیر است:

بنام خدا

با سلام خدمت مدیرعامل، سرپرست، کلیه اعضای زحمت‌کش باشگاه و هواداران خوب و عاشق سپاهان

بعد از این که فصل گذشته با ۶۵ امتیاز نتوانستم قهرمانی را به هواداران خوب سپاهان تقدیم کنم، امسال با بودن در رتبه سوم احساس می‌کنم جای خود را به شخص دیگری بدهم، شاید مربی دیگری بتواند بهتر به تیم سپاهان کمک کند.

من از همه شما انسان های شریف که تا به امروز من را حمایت کردید تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی برای شما و‌موفقیت برای باشگاه بزرگ سپاهان را دارم.

با تشکر محرم نویدکیا

۶/۱۲/۱۴۰۰

به گزارش فارس، در پی نامه شبانه نویدکیا به باشگاه سپاهان، علیرضا مرزبان دستیار وی هم در پیامی اینستاگرامی اعلام کرده که او هم استعفا داده است.

تمرینات سپاهان بعد از دربی اصفهان تعطیل بوده و امروز قرار بوده تمرینات برای هفته بیستم از سر گرفته شود. باید دید با این شرایطی که کادرفنی این تیم پیدا کرده باشگاه چه تصمیمی برای خروج از این شرایط می گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها