اعتراف روس‌ها: جدایی آزمون ضرر بزرگی است

ویاچسلاو کولوسکوف نایب‌رئیس پیشین فیفا و دیمیتری چیستیاکوف هم تیمی سابق سردار، از دست دادن این بازیکن ایرانی را ضرر بزرگی برای زنیت می دانند.

اعتراف روس‌ها: جدایی آزمون ضرر بزرگی است
کد خبر: 538457
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۱:۲۵:۰۲

تیم فوتبال زنیت امشب در دور رفت از مرحله پلی آف لیگ اروپا، میزبان رئال بتیس است. این تیم برای نخستین بار طی سال های گذشته، بدون سردار آزمون و پس از جدایی این بازیکن ایرانی به میدان می رود. مسئله ای که به نظر می رسد هنوز برای روس ها قابل هضم نیست.

به گزارش ورزش سه، آزمون که تا تابستان سال بعد با زنیت قرارداد داشت، پس از رسیدن به دوره 6 ماهه پایانی قراردادش، به صورت رسمی به بایرلورکوزن پیوست و پس از توافقات دو باشگاه، او در همین زمستان راهی بوندس لیگا شد تا برای سیاه و قرمزها به میدان برود. حالا امشب زنیت بدون او باید به مصاف بتیس برود و روس ها از دردناک بودن غیبت این بازیکن ایرانی می گویند.

دیمیتری چیستیاکوف مدافع تیم ملی روسیه و هم تیمی سابق سردار در زنیت سن پترزبورگ در گفتگو با سایت چمپیونات درباره انتقال آزمون به لورکوزن صحبت کرد. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا با رفتن آزمون، بازی تیم تغییر خواهد کرد؟» گفت: سؤال خوبی بود. شاید زمان به این سوال پاسخ دهد. قطعا سردار برای من یکی از بهترین مهاجمان حاضر در لیگ روسیه بود و جدایی او یک ضرر بزرگ است. او تمام ویژگی های یک مهاجم خوب را داشت، من او را خیلی دوست داشتم.

 همچنین، ویاچسلاو کولوسکوف نایب‌رئیس پیشین فیفا و رییس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه نیز درخصوص آزمون اظهارنظر کرد. او گفت: آزمون بهترین مهاجمی است که در سه سال گذشته در روسیه بازی کرده است.

کولوسکوف  در گفتگو با RB Sport درباره دیدار امشب زنیت و رئال بتیس گفت: ما همیشه در برابر اسپانیایی ها سخت بازی می کنیم. آنها نوعی فوتبال مبتنی بر کنترل توپ، تکنیک عالی بازی می کنند. با توجه به اینکه زنیت پس از تعطیلات نیم فصل هنوز در مسابقات رسمی شرکت نکرده، این دیدار برایش سخت خواهد بود.

او ادامه داد: اما بالاخره تیم سرگئی سماک در زمستان تقویت شد و آنها آماده حضور در مسابقات هستند. به عنوان یک شهروند روسیه از زنیت در این دیدار انتظار موفقیت خواهم داشت. البته از دست دادن آزمون تاثیرگذار خواهد بود. فکر می کنم سردار بهترین مهاجمی است که در سه سال گذشته در روسیه بازی کرده است. او به خوبی در ساختار بازی ادغام شده بود و همکاری خوبی با هم تیمی هایش داشت. البته از دست دادن او قابل جبران است، اما بدون او کار زنیت سخت تر خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها