کد خبر: 538300
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۲:۵۷:۴۶
| |

اظهارات گواردیولا پس از برد 5 گله: باید بهتر کار می‌کردیم

سرمربی منچسترسیتی پس از برد پنج گله در لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که بازیکنانش باید عملکرد بهتری به نمایش گذارند.

اظهارات گواردیولا پس از برد 5 گله: باید بهتر کار می‌کردیم
کد خبر: 538300
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۲:۵۷:۴۶

شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در لیسبون، اسپورتینگ را به آتش کشید تا برد 5 بر صفر ، صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

به گزارش فارس، گواردیولا در این خصوص گفت: ما با داشتن توپ سعی کردیم دفاع کنیم و باید بهتر از اینها باشیم. باید از توپ مراقبت کنیم و مالکیت را به حریف ندهیم. یکی از قوانینی که من دارم این است که وقتی توپ را در اختیار داری، سعی کن توپ را به گدرش دربیاوری به کسی پاس دهی که پیراهنی مثل تو پوشیده است. این اولین قانون فوتبال من است. وقتی توپ را در اختیار نداری، هیچ مفهومی دیگر معنی ندارد و این اتفاق بارها برای ما رخ داده است.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد: تفاوت 2 تیم قطعا 5 بر صفر نیست. امروز ما خیلی منطقی و با هدف بازی کردیم و گل ما خیلی از لحاظ ذهنی روی حریف اثر گذاشت.

منچسترسیتی در صدرجدول لیگ برتر انگلیس نیز قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی در جزیره لقب گرفته است. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند ولی مقابل چلسی تن به شکست دادند و به همین دلیل اندیشه اصلی گواردیولا در سال کنونی قهرمانی در اروپاست و تصمیم دارد با غیر از بارسلونا نیز به این افتخار دست پیدا کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها