کد خبر: 535685
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۰۹:۰۰:۲۰
| |

پیروز قربانی، پیشکسوت فوتبال:

اسکوچیچ خودش را نشان داده،نمی‌دانم چه اصراری به تعویضش است

یشکسوت استقلال می گوید حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی و انتخابات او برای استفاده از لژیونرها در ترکیب اصلی یک اتفاق معمولی است.

اسکوچیچ خودش را نشان داده،نمی‌دانم چه اصراری به تعویضش است
کد خبر: 535685
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۰۹:۰۰:۲۰

پیروز قربانی پیشکسوت فوتبال  در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی به یک وحدت تاکتیکی خوبی رسیده و نسل طلایی ما به بهترین شکل ممکن توانست انتظارات مردم را برآورده کند و به آنها تبریک می گویم امیدوارم با تدارک خوبی که می بینند در جام جهانی نتایج مناسبی هم کسب کنند. امیدوارم که فدراسیون فوتبال بتواند مسابقات تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی فراهم کند.

به گزارش ایلنا، وی درباره اینکه خیلی ها می گویند گروه تیم ملی آسان بود، تصریح کرد: اصلا چنین حرفی نباید مطرح شود، به نظرم تیم ملی ما خیلی قوی بود. خیلی ها تلاش می کنند تلاش تیم ملی را کم جلوه دهند که اصلا اینطور نیست، تمام تیم ها خوب بودند ولی تیم ملی ما اندازه ای خوب بود که توانست به جام جهانی صعود کند.

قربانی درباره اینکه اسکوچیچ با این وضعیت باید سرمربی تیم ملی در جام جهانی بماند، افزود: به نظرم خوب امتحان پس داده و توانسته این کار را انجام بدهد. خودش را به بازیکنان تیم ملی اثبات کرده و تیم ملی هم خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد. به نظرم نباید از الان به تیم ملی فشار بیاوریم. اگر قرار است اینطور باشد باید بدانیم همان اندازه که پول می دهیم آش می خوریم. اگر فقط در باد این بخوابیم که دوازده لژیونر داریم هیچ چیزی پیش نمی رود. همه تیم ها لژیونر دارند باید بازی های تدارکاتی خوب با تیم های خوب تدارک دیده شود در غیر این صورت فقط انتظارات را بالا بردیم که کاملا بیهوده است.اسکوچیچ خودش را نشان داده و نمی‌دانم چه اصراری به تعویضش است. او پتانسیل خوبی دارد و باید کار را با خودش ادامه بدهند. سبک کار اسکوچیچ به تیم ملی نشسته و می‌تواند در جام جهانی هم با این تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه اینطور گفته می شد که فقط غیرت و عزم ایرانی موجب شده که به جام جهانی صعود کنیم خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه ای چنین مسائلی جای ندارد. بازیکن حرفه ای مسلما غیرت دارد و این فقط به ایران مربوط نیست. بازیکن حرفه ای روی کارش تعصب دارد و باید همه چیز خوب تدارک دیده شود تا با بهترین نسل ممکن که با نسل 98 هم به نظرم برابری می کند، نتایج درخشان تری کسب کند.

قربانی در در مورد دعوت زیاد از لژیونرها گفت: این طبیعی است، بازیکنی که لژیونر شده و تجربه بین المللی دارد قطعا جلوتر از بازیکنان داخلی است؛ این به این معنی نیست که بازیکنان داخلی کیفیت ندارند، اصلا اینطور نیست. بازیکنی که لژیونر است کیفیت این را دارد که در تیم ملی هم بازی کند و مطمئنا سرمربی با همه این مسائل فکر می کند. از نظر من نباید به این مسائل زیاد توجه شود.

وی در مورد حضور بانوان، گفت: حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود و امیدوارم این اتفاق تداوم داشته باشد. 50 درصد جامعه ما بانوان هستند و نباید آن‌ها را از حق حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد. ضمن اینکه حضور بانوان به سالم سازی فضای استادیوم‌ها هم خیلی کمک می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها