کد خبر: 533896
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۳:۵۲:۵۲
| |

رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

نمی‌توانستم از لحاظ مالی به پرسپولیس کمک کنم

رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از هیچکس دلخور نیستم اما برخی افراد بدون صلاحیت مطالب غیرمنصفانه‌ای مطرح کردند.

نمی‌توانستم از لحاظ مالی به پرسپولیس کمک کنم
کد خبر: 533896
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۱۳:۵۲:۵۲

بیژن ذوالفقار نسب در مورد دلیل استعفایش از ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از اینکه فقط 11 روز قبل این حکم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کرد، اظهار داشت: با وضعیت فعلی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد نیازی به حضور من نیست. قطعا این تیم کاستی‌های مالی زیادی دارد که نمی‌توانم از این لحاظ کمکی به پرسپولیس کنم. پرسپولیس باشگاهی پرهوادار با ظرفیت‌های بسیار بالا است. اکنون هم برای این تیم و کادر مدیریتی‌اش در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم و می‌خواهم همکاری‌ام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با این باشگاه پایان بدهم.

به گزارش فارس، وی افزود: آرزو می‌کنم سایر اعضای هیات مدیره بتوانند به موقع تعهدات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برآورده کنند و پرسپولیس با عبور از این مشکلات امسال هم بتواند قهرمانی به دست بیاورد و به موفقیت برسد.

رئیس مستعفی هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قبل از حضورش در این باشگاه مطالعات کافی از میزان بدهی‌های سرخ‌پوشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت، توضیح داد: اطلاعاتی در این باره داشتم اما مشکل اصلی پرسپولیس تعهدات مالی است. زمین تمرین پرسپولیس هم در سطح  پرافتخارترین تیم لیگ برتر کشورمان نیست. 

ذوالفقارنسب در مورد اینکه آیا به این دلیل که خودش نمی‌توانست از لحاظ مالی به پرسپولیس کند استعفا کرد، گفت: به هیچ وجه، زیرا قرار نبود من از لحاظ مالی به پرسپولیس کمک کنم. در این باشگاه مسئول اجرایی و مالی نبودم، بلکه به عنوان یک عضو ورزشی وارد باشگاه شدم. خدا جعفر کاشانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رحمت کند، نقش وی در هیات مدیره پرسپولیس چه بود؟ کاشانی هم کارهای ورزشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌داد. متأسفانه مرا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جریان بسیاری از مسائل قرار ندادند. فقط می‌شنیدیم پرسپولیس فلان مقدار مشکل مالی دارد و یا زمین تمرینش مناسب نیست.

وی اضافه کرد: به قول جعفر کاشانی پرسپولیس باید یک باشگاه بزرگ باشد، اما وقتی زمین تمرین ندارد چگونه می‌توان چنین انتظاری داشت؟ تعهدات باشگاه در زمان مقرر به بازیکنان و کادر فنی عملی نمی‌شد و این تیم بدهی‌های وحشتناکی دارد. من فردی نیستم که بتوانم از این لحاظ به این تیم کمک کنم زیرا من یک معلم و فردی ورزشی هستم.

رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا انتقادات روزهای اخیر سبب دلخوری‌اش نشده است، پاسخ داد: کسی که سال‌ها ورزش کرده و در سطح اول فوتبال مملکت بازی و مربیگری کرده، باید انتظار چنین مسائلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم داشته باشد. اما متأسفانه برخی افراد بدون صلاحیت اظهارنظر کرده و مطالب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غیرمنصفانه مطرح کردند‌. زمانی که با فوتبالیست یا مربی بودم، شاید هر یکی دو ماه یکبار چنین مسائلی رخ می‌داد. مثلا وقتی تیم من در سطح خیلی خوبی بازی می‌کرد اما یک داور با اشتباه خود نتیجه مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر می‌داد، سه شب نمی‌توانستم بخوابم.

ذوالفقارنسب ادامه داد : اکنون هم از هیچ کس دلخور نیستم. هر کسی طبق ظرفیت و اخلاق خودش و شناختی که از ظرفیت‌هایش دارد، قابل احترام است. نباید برای کمک کردن به پرسپولیس به این مسائل فکر می‌کردیم، بنابراین از انتقادات دلخور نیستم و نمی‌خواستم بلافاصله نسبت به هر واکنش، رفتار و یا اظهارنظری پاسخگو باشم، زیرا تا وقتی منطق و عقل وجود دارد می‌توان با آنها کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش برد.

وی در خصوص اینکه اگر حمید سجادی با استعفایش موافقت نکند وضعیت به چه شکلی خواهد شد، گفت: امیدوارم با این استعفا موافقت کند و هر کسی که توانمندی‌های لازم برای مسائل مالی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد به این مجموعه اضافه شود. به امید خدا من دیگر در پرسپولیس نمی‌مانم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها