کد خبر: 529345
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۰:۵۵:۲۵
| |

تاسیس دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی در آکادمی ملی المپیک

​دبیرکل کمیته ملی المپیک توضیحاتی را در مورد فعالیت آکادمی ملی المپیک ارائه داد.

تاسیس دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی در آکادمی ملی المپیک
کد خبر: 529345
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۰:۵۵:۲۵

کیکاووس سعیدی، ​دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد فعالیت های آکادمی ملی المپیک بیان کرد: آکادمی ملی المپیک سال ۸۱ توسط رییس وقت کمیته بین المللی المپیک افتتاح شد. ساختار آکادمی به این صورت دارد که دو معاونت آموزش و پژوهش و اجرایی و چند دپارتمان تخصصی داریم و فعالیت های تخصصی را انجام می دهند. ما دو مرحله طرح بورسیه امیدها و ستاره ها داشتیم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: در زمان شیوع کرونا مجبور به برگزاری کمپ های مجازی و مشاوره های آنلاین شدیم. مهم ترین دستاورد مرکز پزشکی آکادمی ملی المپیک تاسیس دپارتمان قلب و ورزش و دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی است.  دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی کمک می کند که فدراسیون ها متوجه شوند کدام ورزشکار آنها مستعد آسیب است و پس از آن پیشگیری کنیم. مرکز روانشناسی ما بسیار فعال است و ۴۵۱۱ مورد مشاوره برای ورزشکاران داشتیم.  

سعیدی در مورد بخش پشتیبانی  آکادمی ملی المپیک گفت: خرید تجهیزات تخصصی و نرم افزار یک میلیارد و  ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشت و برای نوسازی تاسیسات هم ۵ میلیارد تومان هزینه کردیم. سالن های همایش، ورودی ها کاملا بازسازی شدند. یکی از اقدامات این بود که کلیه خدمات اعم از هتل، سالن های همایش و خوابگاه ها به فدراسیون ها رایگان شد. یک رستوران هم قرار است در بخش پایین آکادمی تاسیس شود و ورزشکاران از همه خدمات هتل آکادمی رضایت دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها