کد خبر: 527364
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۱۴:۴۶:۲۷
| |

پنجره پرسپولیس فردا باز می شود؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده داده که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه تا جمعه باز می شود اما واقعا این اتفاق رخ می دهد؟

پنجره پرسپولیس فردا باز می شود؟
کد خبر: 527364
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۱۴:۴۶:۲۷

اعتمادآنلاین| باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در گروی این است که تمام پولی که کالدرون سرمربی اسبق سرخپوشان طلب دارد به حساب وی واریز شود و سپس وکیل این مربی آرژانتینی به فیفا اعلام کند که همه پول وصول شده است.

به گزارش فارس،باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این پول کم دردسر نکشیده و بعد از اینکه در نوبت گذشته بخشی از این پول برگشت خورد بار دیگر اقدام به پرداخت آن کرده و هنوز تا این لحظه همه پول به حساب کالدرون در سوییس ننشسته است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند با توجه به روندی که طی کرده اند تا فردا از سوی وکیل سرمربی اسبق این تیم پیامی دریافت کنند که باعث شود پنجره باز شود اما به نظر می رسد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه تا هفته آینده ادامه داشته باشد و در نهایت با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه در اروپا تا دوشنبه این موضوع طول بکشد.

در هر صورت مجید صدری سرپرست سرخپوشان در جمع هواداران معترض مقابل وزارت ورزش و جوانان این وعده را داده که پنجره پرسپولیس به زودی باز می شود تا بلکه دو بازیکن تاجیکی که مدتهاست در ایران هستند اما نمی توانند برای تیم به میدان بروند را به صورت رسمی جذب کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها