کد خبر: 526893
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس

کار رادوشوویچ قشنگ نبود/مطالبات کالدرون را کامل پرداخت کردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره جدایی رادوشوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

کار رادوشوویچ قشنگ نبود/مطالبات کالدرون را کامل پرداخت کردیم
کد خبر: 526893
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مطالبات کالدرون را به صورت کامل پرداخت کردیم و برای بخشی از این پول از وکیل او تاییدیه گرفتیم. تاییدیه نهایی را پنجشنبه از وکیل کالدرون می‌گیریم و جمعه می‌توانیم برای بازگشایی پنجره اقدام کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صدری درباره جدایی رادوشوویچ گفت: مطالبات رادوشوویچ یورویی بود و باید از بانک مرکزی برای انتقال پول به حساب او مجوز می‌گرفتیم. رادوشوویچ به دفتر من آمد و قرار شد 50 هزار یورو به حسابش بریزیم و ظرف 3 هفته آینده 30 هزار یورو به او بدهیم تا بدهی فصل گذشته پرداخت شود و مانند بقیه بازیکنان 20 درصد بابت فصل جدید دریافت کند. به وکیل او و فیفا نامه زدیم و اعلام کردیم که دوست داریم او برگردد تا پرونده جدیدی برای باشگاه باز نشود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: رادوشوویچ گفت ناراحت است که چرا به اندازه بقیه بازیکنان دریافتی نداشته است. ما تعهد کردیم و به او پول دادیم، اما رادوشوویچ بلافاصله پس از دریافت پول از ایران رفت. به او پیام دادم و گفتم که کار قشنگی انجام نداده است، زیرا ما به هم اعتماد کردیم.

او در خصوص انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: ان شاالله بزرگ تر‌ها تصمیمی که خیر است را می‌گیرند. در 3 ماه و نیم گذشته که سرپرست بودم، تمام اختیارات مدیرعاملی را داشتم. برخی‌ برای باشگاه حاشیه سازی می‌کنند، در حالی که سابقه داشته یک فرد به مدت 2 سال سرپرست باشگاه پرسپولیس بوده است. ما به هواداران اطمینان می‌دهیم که با شرایط کنونی ضربه‌ای به پرسپولیس نمی‌خورد و باشگاه بدون مشکل کارش را ادامه می‌دهد. من با قدرت در خدمت باشگاه و هواداران هستم و تا روزی که در باشگاه باشم، به کارم ادامه می‌دهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها