کد خبر: 526558
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۴:۰۱:۰۰
| |

علیرضا بیرانوند،دروازه‌بان تیم ملی فوتبال:

مصدومیتم جدی نیست/ سبک بازی تیم ما به پرتاب‌های بلند نمی‌خورد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مصدومیتم جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی می‌توانم به تمرینات بواویشتا برگردم.

مصدومیتم جدی نیست/ سبک بازی تیم ما به پرتاب‌های بلند نمی‌خورد
کد خبر: 526558
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۴:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا بیرانوند در خصوص اتفاقی که در بازی شب گذشته برایش رخ داد و وی تعویض شد اظهار داشت: قبل از بازی با اسپورتینگ کمی از ناحیه عضله چهارسر درد داشتم و حتی دو سه جلسه با تیم تمرین نکردم ولی خودم را با فیزیوتراپی و تمرینات مداوم به بازی رساندم.

به گزارش فارس،وی افزود: شب گذشته بازی بزرگی داشتیم و من مصدومیت را فراموش کرده بودم ولی در دو سه صحنه احساس کردم درد پایم شروع شد. اسپورتینگ نیاز به گل داشت و بازیکنان آنها مرتب پشت مدافعان ما توپ می انداختند، من هم وظیفه داشتم پشت مدافعان را جمع و جور کنم به همین دلیل در استارت‌های اولیه اذیت می‌شدم، به همین دلیل از زمین بیرون رفتم.

بیرانوند تاکید کرد: مصدومیتم چندان خاص نیست و از ناحیه عضله احساس درد می‌کنم.باید چند جلسه‌ای به درمانم ادامه بدهم تا برای بازی آینده آماده شوم. فکر می‌کنم سه چهار روز فیزیوتراپی شرایطم را بهتر کند.

سنگربان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا فرصت برای پرتاب‌های بلند وی در بازی‌های اخیر فراهم شده یا خیر عنوان کرد: خوشبختانه شرایط من در پرتغال بد نیست و روز به روز بهتر هم می‌شود. در این فصل در اولین بازی بوآویشتا یکی دو حرکت کردم که برای پرتغالی‌ها جالب توجه بود. همه آنها از جریان قرار گرفتن نامم در گینس با خبر هستند و می‌دانند من پرتاب‌های بلندی دارم اما شرایط و سبک بازی تیم ما به شکلی است که بیشتر باید از کنار دروازه بازی را شروع کنیم.

وی ادامه داد: مربی از من می خواهد بیشتر با پا بازی کنم و ما بازی را از عقب شروع می‌کنیم و این موضوع علاوه بر اینکه برای یک دروزاه‌بان ریسک محسوب می‌شود اما در کل می‌تواند خیلی به خودم کمک کند. امیدوارم در آینده اتفاقات خیلی بهتری برایم رقم بخورد و با پایان مصدومیت هر چه سریعتر به تیمم کمک کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها