کد خبر: 526372
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۴:۲۹:۳۸
| |

میرشاد ماجدی،عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

اجازه ندهیم برخی ضد منافع ملی فوتبال کار کنند/اسکوچیچ از پاداش جام جهانی درصد برنمی دارد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نباید اجازه دهیم برخی افراد ضد منافع ملی فوتبال کار کرده و خلق مردم را تنگ کنند.

اجازه ندهیم برخی ضد منافع ملی فوتبال کار کنند/اسکوچیچ از پاداش جام جهانی درصد برنمی دارد
کد خبر: 526372
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۴:۲۹:۳۸

اعتمادآنلاین| میرشاد ماجدی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین فرصت و با کمترین هزینه به جام جهانی صعود می کند و به نظرم زمان حمایت و پشتیبانی از تیم ملی است. نباید اجازه دهیم برخی افراد ضد منافع ملی فوتبال کار کرده و خلق مردم را تنگ کنند.

به گزارش فارس،وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم ملی در گروه خود به عنوان تیم صدرنشین قرار دارد، باز هم انتقاد روی این تیم است. همانطور که همه می دانیم فدراسیون فوتبال با استفاده از یک مربی که شناخت کافی از فوتبال ایران داشت، قراردادی بست که با بهترین نتایج هم همراه بوده است. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال سعی نکرده با یک مربی قرارداد ببندد که غیر از اینکه ما را به جام جهانی می برد، پول کلان و علاوه بر آن یک درصدی از پاداش جام جهانی بگیرد. در واقع سعی کردیم در بحث کادر فنی با یک قرارداد منطقی مدیریت هزینه کنیم و نتایج بسیار مطلوبی را بدست آوریم.

رییس کمیته جوانان با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر گرفت: در بازی برابر عراق که 7 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود با شکست این تیم می توانیم سریع‌ترین صعود به جام جهانی را بدست بیاوریم که مطمئنا این صعود با یاری خداوند بزرگ، حمایت مسئولین و درایت کادر فنی و بازیکنان است. انشاالله با حضورمان در جام مبلغ بسیار خوبی به فوتبال ایران تزریق خواهد شد. فدراسیون نگاه توسعه محور دارد و برای این موضوع از ابتدای فدراسیون هدف گذاری شده است. همچنین در سطوح مختلف رده های تیم های ملی اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان این نگاه توسعه محور وجود دارد و تمام این کارها با نظارت مستقیم رییس فدراسیون در حال پیگیری است.

ماجدی در خصوص قرارداد فدراسیون فوتبال ایران و قطر، گفت: این قرارداد بسیار خوب و حتی به نظر من بالاتر از مطلوب با کشور قطر امضا شد و در آینده ای نزدیک به گوش همه دوستان اهالی فوتبال خواهد رسید. این تفاهم نامه دو پیام مهم دارد. یکی اینکه فدراسیون فوتبال ایران بدون هزینه از تمام امکانات قطر در خصوص برگزاری اردو و انجام بازیهای دوستانه در تمام رده های تیم های ملی می تواند استفاده کند. همچنین در بحث آموزش مربیان، داوران و مسائل پزشکی طرفین و همینطور تاسیس یک شعبه از آکادمی اسپایر (Aspire) از مفاد مهم این توافق نامه است که حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: دومین پیام دیپلماسی است و ارتباط بسیار خوب ما و قطر است. قطعا این دیپلماسی به نفع فوتبال است. این تفاهم نامه مشترک پیامدهای مثبتی در بلند مدت برای فوتبال ایران خواهد داشت و می توانیم در این رابطه مدیریت هزینه کنیم. در همین راستا از تمام علاقه مندان و کارشناسان فوتبال درخواست می کنم از تیم ملی فوتبال حمایت کند. انتقاد اگر سازنده باشد باشد مطمئنا به رشد و توسعه فوتبال کمک خواهد کرد، اما نباید تخریب کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت و گو با سایت این فدراسیون توضیح داد: بدون شک حضور پر رنگ تیم ملی فوتبال در جام جهانی، نشاط اجتماعی را به همراه خواهد داشت. بنظرم در این مقطع که به دنبال صعود به جام جهانی هستیم به جای این انتقادهای شدید، اگر حمایت های لازم جایگزین شود، کادر فنی با یک آرامش خاطر می تواند این مسیر را طی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها