شهره موسوی و ماجراهای بی‌پایانش/ زنی که به حاشیه‌های «فوتبال زنان» دامن می‌زند

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال با فعالیت‌ها و حاشیه‌هایش، فوتبال و فوتسال زنان را با مشکل مواجه کرده و آنها را در آستانه رویدادهایی مهم تنها گذاشته است.

شهره موسوی و ماجراهای بی‌پایانش/ زنی که به حاشیه‌های «فوتبال زنان» دامن می‌زند
کد خبر: 525459
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ۰۷:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اخبار و حواشی پیرامون فعالیت‌های خصوصی و مالی شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال بر سر فوتبال و فوتسال زنان هم سایه افکنده است و تیم‌های ملی زنان را در وضعیت آشفته‌ای قرار داده است، در حالی که مسابقات مهمی پیش روی بانوان ایران است و دختران نیازمند توجه و حمایت همه‌جانبه از سوی مسئولان فدراسیون هستند، به نظر می‌رسد، مدیریت فوتبال و فوتسال زنان به امان خدا رها شده است.

به گزارش ایسنا،عزیزی خادم برای پیشبرد امور فوتبال زنان فعالیت خود را با چهره‌ای شروع کرده و ادامه می‌دهد که بیش از تمرکز روی امور مربوط به فوتبال زنان و توسعه بخش‌های عقب مانده این قشر از فوتبال کشور، حواشی اقدامات شخصی او در زمینه مالی، اکنون دامن فوتبال زنان را گرفته است و چه بسا روند رو به رشد فوتبال زنان را هم متوقف کند.

گویا رئیس فدراسیون که نگاه خود را به فوتبال زنان توسعه‌ای معرفی می‌کرد، چشم بر روی اوضاع آشفته این بخش بسته و با ادامه همکاری با موسوی که تمرکزش بر فعالیت‌های شخصی و اقتصادی است، ضربه بزرگی را به توسعه بخش زنان وارد می‌کند.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود و ایران برای اولین بار به این رقابت‌ها راه پیدا کرده است. از طرفی قرعه سختی دارد و با چین، چین تایپه و هند همگروه است. تیم‌های قدرتمندی که بارها سابقه حضور در این تورنمنت را دارند و حتی چین با هشت عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم جام ملت‌ها است. در این شرایط ایران جز اردوهای داخلی برنامه دیگری ندارد. اردوی بلژیک لغو شد و مریم ایراندوست هم اعلام کرده بود هیچ تیمی حاضر به برگزاری بازی دوستانه با ایران نیست.

تیم ملی فوتسال هم اوضاع خوبی ندارد؛ کادر فنی هنوز مشخص نشده است و حدود دو سال از تعطیلی تیم می‌گذرد. فوتسالی که دو دوره پیاپی قهرمان آسیا شده، با بی‌توجهی مسئولان فدراسیون روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و رها شده است.

تورنمنت جام قهرمانی فوتسال زنان آسیای مرکزی تحت عنوان کافا 29 دی 1400 آغاز خواهد شد و تیم ایران هنوز درگیرودار سرمربی است. هرچند فوتسال ایران نسبت به تیم‌های آسیایی مرکزی سطح بالاتری دارد اما تیم ملی مدت زیادی است که در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده و حضور در کافا محکی برای بررسی وضعیت کلی تیم است تا به تدریج برای حضور در جام ملت‌ها آماده شود.

در مقطع حساسی که رویدادهای مهمی پیش روی تیم‌های ملی است، شهره موسوی وقتی برای رسیدگی به مسائل آنها ندارد. به تازگی هم اخباری مبنی بر ورود مراجع قضایی به فعالیت‌های اقتصادی او منتشر شده است. به نظر می‌رسد با این اوضاع نمی‌توان انتظار داشت که نایب رئیس زنان وظایف خود در فدراسیون را اولویت فعالیت‌هایش قرار دهد. این بی‌توجهی تا آنجاست که شنیده شده بخش زنان فدراسیون برای پیگیری و انجام برنامه‌هایی که نیازمند امضا و پیگیری نایب رئیس زنان است، مشکل دارند و آنها هم با چالش‌هایی روبرو شده‌اند.

البته گاهی شهره موسوی - بخوانید نمایشی - در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود تا فشار انتقادات را کم کند، اما هیچ گاه روند فعالیت‌هایش را تغییر نداده و تاکنون در ساختمان فدراسیون حضور نیمه وقت هم نداشته است.

هرچند زمزمه‌هایی از نارضایتی رئیس فدراسیون فوتبال از موسوی به گوش می‌رسد، اما هنوز اقدامی جدی در مورد تعیین تکلیف این پست حساس صورت نگرفته است. قطعا ادامه این وضعیت به فوتبال و فوتسال زنان آسیب می‌زند.

اکنون هم شاهد اوضاع آشفته بخش زنان هستیم که ماحصل بی‌توجهی نایب رئیس و مشغله‌های غیرفوتبالی اوست، اما سوال مهم این است که چرا با وجود اینکه رئیس فدراسیون فوتبال هم به این بی‌توجهی‌ها آگاه است، کاری برای سروسامان دادن به اوضاع فوتبال زنان نمی‌کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها