کد خبر: 523999
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۹:۰۴:۰۰
| |

هفته ششم لیگ برتر| پرسپولیس ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان

پیروزی در دو نیمه متفاوت / سرخپوشان مقابل هواداران آبرو داری کردند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر بیست و یکم به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

پیروزی در دو نیمه متفاوت / سرخپوشان مقابل هواداران آبرو داری کردند
کد خبر: 523999
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۹:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان یحیی گل محمدی امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به همراه 5 هزار هوادار که مجوز حضور در استادیوم را دریافت کردند، میزبان شاگردان علیرضا منصوریان بودند.


به گزارش میدان،این در حالی است که سرخپوشان برای رهایی از انتقادات به 3 امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرمی داشتند و در مقابل شاگردان منصوریان که در دو هفته اخیر امتیازی از دست نداده به حداقل امتیاز قانع بودند.

نیمه اول


پرسپولیس در نیمه نخست این بازی نیز همانند 3 هفته گذشته نتوانست موقعیت‌های زیادی را خلق کند و تیم مقابل نیز با توجه به جایگاهش در جدول و عملکرد در 6 هفته اخیر از این قاعده مستثنی نبود. اواسط این نیمه از بازی بود که احسان پهلوان با مصدومیت رو برو شد و یحیی گل محمدی تن به یک تعویض اجباری داد و کمال کامیابی نیا را به میدان فرستاد که در فصل جدید به دلیل مصدومیت، شانس چندانی برای حضور در ترکیب نداشته است.


به این ترتیب دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم

در نیمه دوم روند بازی اندکی تغییر کرد و پرسپولیس توانست نفوذ‌های خوبی به محوطه جریمه حریف داشته باشد و موقعیت‌های خطرناکی را خلق کند.

ورود مهدی عبدی به زمین می‌توانست نوید بخش باز شدن گره بازی باشد و این بازیکن دقایقی پس از حضور خود ضربه‌ای را به سمت دروازه حریف زد که پس از برخورد به تیر افقی و خوردن روی خط دروازه صحنه شبهه انگیزی را به وجود آورد. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبود کرده و تبدیل به گل شده است، اما مومنی، داور مسابقه گل را مردود اعلام کرد.

دقایقی پاس مهدی شیری برای میلاد سرلک زمینه ساز گل اول این بازی در دقیقه 72 شد.

اواخر نیمه دوم اشتباهی از حامد لک می‌رفت تا دروازه پرسپولیس را باز کند، اما به هر شکل ممکن مانع از این اتفاق شد و بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخپوشان به پایان رسید.

لازم به ذکر است مهدی ترابی و افشین پیروانی از پرسپولیس و احمد گوهری ،طالب ریکانی و علیرضا منصوریان از صنعت نفت کارت زرد دریافت کردند.

با توجه به نتیجه کسب شده پرسپولیس 11 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رفت و صنعت نفت با 5 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

*ترکیب و تغییرات دو تیم به شرح زیر بود:


پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی (دقیقه 65 مهدی عبدی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان (دقیقه 26 کمال کامیابی نیا)، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه (کاپیتان) و عیسی آل‌کثیر(دقیقه 3+90 علیرضا ابراهیمی) / سرمربی: یحیی گل محمدی

صنعت نفت: احمد گوهری، محمد بختیاری، حکیم نصاری(دقیقه 78 محمدحسین زواری)، شروین بزرگ، طالب ریکانی، امید خالدی، امید حامدی فر، میثم تهدیست، محمد طیبی، مهدی حنفی، امیر حسین فرهادی (دقیقه 46 غبیشاوی) / سرمربی: علیرضا منصوریان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها