کد خبر: 523090
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۶:۵۱
| |

کامرانی مجبور به ترک اردوی تیم ملی بسکتبال شد

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران به دلیل مسائل خانوادگی مجبور به ترک اردوی تیم ملی شد.

کامرانی مجبور به ترک اردوی تیم ملی بسکتبال شد
کد خبر: 523090
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۶:۵۱

اعتمادآنلاین| اردوی تیم ملی بسکتبال ایران امروز (پنج‌شنبه 27 آبان ماه) در شرایطی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که مهدی کامرانی گارد راس این تیم به دلیلی بیماری خانوادگی و مشکلات پیش آمده مجبور به ترک اردو شد.

به گزارش ایرنا، کامرانی که پس از مدت ها در جمع اردونشینان تیم ملی حضور یافته بود پس از مشکلات به وجود آمده و با موافقت مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی اردو را ترک کرد تا پس از حل و فصل مشکلات خانوادگی دوباره به جمع اردونشینان اضافه شود.

به گفته مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال او تا روز شنبه در صورت حل شدن مشکلاتش می تواند به تیم اضافه شود و در غیر این صورت در اردوی بعدی به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد.

جدال تیم‌های بسکتبال ایران و بحرین از پنجره نخست انتخابی‌ جام‌جهانی 2023 در قاره آسیا، در بازه زمانی اول تا 9 آذرماه 1400 برگزار می‌شود و باتوجه به حضور تیم ملی بسکتبال سوریه در تهران برای برپایی کمپ تمرینی، قرار است شاگردان هاشمی در دیداری تدارکاتی روز شنبه برابر این تیم به میدان بروند.

طبق برنامه، 16 تیم حاضر از منطقه آسیا و اقیانوسیه در مرحله نخست انتخابی ابتدا باید در چهار گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر بروند. در پایان سه تیم برتر هر گروه راهی دور بعد می‌شوند تا در قالب دو گروه 6 تیمی با یکدیگر دیدار کنند. در پایان از هر گروه سه تیم جواز حضور در بازی‌های جام‌جهانی 2023 را کسب می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها