تغییر مرد شماره یک تیم ملی؛ شاید وقتی دیگر  

تیم ملی در اولین هفته از دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 فردا در شهر امان اردن به مصاف سوریه می رود. این بازی همانند دیدار با لبنان برای تیم ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است. 

تغییر مرد شماره یک تیم ملی؛ شاید وقتی دیگر  
کد خبر: 522757
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ۱۱:۱۵:۵۵

اعتمادآنلاین| ایران در صورت پیروزی در این دیدار 16 امتیازی خواهد شد و ممکن است با نتایجی که در بازی های لبنان و عراق رقم می خورد صعود تیم ملی به جام جهانی در همین بازی نهایی شود. در چنین شرایطی قابل پیش بینی است اسکوچیچ فردا شب تیم ملی را با همه قوا و با ترکیب اصلی به میدان بفرستد.

به گزارش ورزش سه، بعد از بازی لبنان که تیم ملی به سختی و با نتیجه دو بر یک پیروز شد و هم چنین اشتباه محاسباتی علیرضا بیرانوند که منجر به گل تیم ملی لبنان شد برخی سایت های خبری از نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند در بازی با سوریه خبر دادند و نقدهای منفی هم به نمایش دروازه بان تیم ملی در این بازی صورت گرفت اما به نظر می رسد اسکوچیچ هم چنان با اعتماد به مرد شماره یک تیمش در تمرینات تیم ملی حضور دارد و بدون شک هر مربی دیگری هم جای او بود با یک اشتباه که البته عجیب و غیر قابل پیش بینی بود اعتماد خود را به مرد شماره یک تیمش از دست نمی داد. به همین خاطر قابل پیش بینی است در بازی فردا شب هم علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی در بازی با سوریه باشد. البته در صورت قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی طبیعی است در بازی های بعدی اسکوچیچ نه تنها به دوازه بانان ذخیره بلکه به دیگر بازیکنان نیمکت نشین هم میدان دهد تا آنها هم برای همراهی تیم ملی در بازی های سخت کسب تجربه کنند.

تیم ملی در 5 مسابقه 2 گل خورده و به همراه کره جنوبی بهترین تیم ها در فاز دفاعی در گروه A مقدماتی جام جهانی بشمار می روند.

این اولین بار نبود دروازه بان و مدافعان تیم ملی پیش از سوت داور دست از بازی می کشیدند و موجب گلزنی تیم حریف می شدند. در بازی با ژاپن و در جام ملت های آسیا هم این تفکر به تیم ملی ضربه زد و تیم ملی بعد از خوردن گل نخست از ژاپن گل دوم و سوم را هم خورد و از رسیدن به جام قهرمانی مسابقات باز ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها