کد خبر: 522477
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۴:۳۸:۲۷
| |

نامه IOC به ایران برای اهدای مدال طلای المپیک به کمیل قاسمی

کمیل قاسمی بعد از نزدیک به یک دهه مدال طلای المپیک لندن را دریافت خواهد کرد.

نامه IOC به ایران برای اهدای مدال طلای المپیک به کمیل قاسمی
کد خبر: 522477
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۴:۳۸:۲۷

اعتمادآنلاین| کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه ای به سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اتمام پروسه بررسی دوپینگ آرتور تایمازوف، ورزشکارازبکستان و داویت مودزماناشویلی ورزشکار گرجستان نفرات اول و دوم بازی های المپیک لندن 2012 لندن خبر داد و اعلام کرد با توجه به قطعی شدن دوپینگ این دو ورزشکار کمیته بین المللی تصمیم دارد تا مدال طلا را به کمیل قاسمی کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم اعطاء کند.

به گزارش فارس، متن نامه به شرح زیر است:

پیرو تصمیمات کمیسیون انضباطی کمیته بین المللی المپیک در تاریخ های 17 جوالی 2019 (26 تیرماه 98 )و 16 ژانویه 2019( 26 دی ماه 97 ) در خصوص مردود اعالم شدن نتایج کسب شده توسط آقای آرتور تایمازوف، ورزشکار کمیته ملی المپیک ازبکستان و داویت مودزماناشویلی ورزشکار کمیته ملی المپیک گرجستان در بازی های لندن 2012، پس از انجام رده بندی مجدد از سوی فدراسیون بین المللی این رشته ) اتحادیه جهانی کشتی با افتخار به استحضار می رساند آقای کمیل قاسمی در جایگاه نخست دسته 211 کیلوگرم کشتی آزاد آقایان سی اُمین دوره بازی های المپیک 1121 لندن قرار گرفت.

به منظور انجام اقدامات الزم برای تخصیص مدال طال به او، خواهشمند است موارد ذیل را از آقای کمیل قاسمی تحویل گرفته و به ما ارسال کنید: 1. مدال برنز 2. بج مدال آور مقام سوم 3. گواهی کسب جایگاه سوم

لطفاً موارد فوق الذکر را تا تاریخ 12 دسامبر 2021( 21 آذر 1400 )به دپارتمان ارتباطات کمیته های ملی المپیک IOC تحویل دهید، پس از آن در اسرع وقت مدال، بج و گواهی مقام اول آقای کمیل قاسمی به شما ارسال خواهد شد.

براساس بند 17 دستورکار المپیک که به تصویب هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک رسیده است، گزینه های مختلفی برای مراسم تخصیص مجدد مدال وجود دارد که آقای کمیل قاسمی می تواند در یکی از آن ها مدال خود را دریافت کند. توجه داشته باشید در حال حاضر به دلیل بحران همه گیری کوید-19 در جهان گزینه برگزاری مراسم اهداء مدال در موزه المپیک امکان پذیر است. البته تصمیم داریم با رعایت قوانین و محدودیت های اجتماعی تعیین شده از سوی دولت سوئیس و منوط بر تشخیص مساعد بودن شرایط از سوی کمیته بین المللی المپیک این گزینه را هم تا ماه آوریل 2022 مجدد راه اندازی کنیم.

همچنین در نظر داشته باشید تخصیص مجدد مدال در صورتی انجام می شود که ورزشکار تعلیق نباشد و نقض قوانین مبارزه با دوپینگ نداشته باشد. در صورت وجود هرگونه سوال با ما در تماس باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها