کد خبر: 521900
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۲:۳۵:۰۷
| |

تفاوت عجیب دستمزد ویلموتس در مراکش نسبت به تیم ملی ایران+عکس

جزئیات دستمزد سرمربی سابق تیم ملی ایران در باشگاه کازابلانکا مراکش مشخص شد.

تفاوت عجیب دستمزد ویلموتس در مراکش نسبت به تیم ملی ایران+عکس
کد خبر: 521900
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۲:۳۵:۰۷

اعتمادآنلاین| مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک دو سال پیش به عنوان جانشین کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان نشست.

به گزارش فارس،مدت مربیگری مرد بلژیکی در تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از 6 ماه طول نکشید. ویلموتس به دلیل عدم دریافت مطالباش قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد و خواهان دریافت مبلغ قراردادش به صورت کامل شد.

دستمزد سالیانه ویلموتس حدود 2 میلیون و 250 هزار یورو بود. فیفا فدراسیون ایران را به پرداخت 6 میلیون یورو غرامت به مربی بلژیکی محکوم کرد تا یک پرونده سنگین و بی سابقه در فوتبال ایران شکل بگیرد.

البته فدراسیون ایران علیه این حکم فیفا به دادگاه CAS شکایت کرد و بزودی حکم این دادگاه ابلاغ خواهد شد. هر چند که دادگاه عالی ورزش 7 بار است که جلسه نهایی را به تعویق انداخته است. ویلموتس روز گذشته بعد از 2 سال بیکاری در نهایت هدایت تیم راجا کازابلانکا مراکش را برعهده گرفت.

نکته قابل توجه جزئیات دستمزد ویلموتس در باشگاه مراکشی است که تفاوت فاحشی با دستمزد سالیانه اش روی نیمکت تیم ملی ایران دارد.

قرارداد ویلموتس

آدانسی فدریک خبرنگار آفریقایی درباره جزئیات دستمزد مربی بلژیکی در باشگاه مراکشی، نوشت: مارک ویلموتس 52 ساله ماهیانه 40 هزار یورو از باشگاه کازابلانکا مراکش دریافت خواهد کرد.

به گزارش فارس، دستمزد سالیانه سرمربی سابق ایران در منصب جدید سالیانه 480 هزار یورو است اما نکته اینجاست که تفاوت فاحشی نسبت به دستمزد سالیانه 2 میلیون و 250 هزار یورویی اش در روی نیمکت تیم ملی ایران دارد. مربی بلژیکی مبلغی حدود یک میلیون و 700 هزار یورو از دستمزدش در ایران مبلغ بیشتری دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها