حمید سجادی،وزیر ورزش و جوانان:

تبعیضی بین استقلال و پرسپولیس نیست/پیگیر پرونده کالدرون هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما هیچ تبعیضی بین استقلال و پرسپولیس قائل نیستیم.

تبعیضی بین استقلال و پرسپولیس نیست/پیگیر پرونده کالدرون هستیم
کد خبر: 521733
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ۱۱:۵۳:۰۷

اعتمادآنلاین| سید حمید سجادی که با سایت خانه ملت گفت و گو کرده، در مورد اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم‌های پرطرفدار پایتخت، پرسپولیس و استقلال تبعیض قائل می‌شود، عنوان کرد: بنده به هیچ وجه بین این دو تیم تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم. برای آنها به طور مساوی وقت می‌گذارم و در خدمتشان نیز هستم.

وی تصریح کرد: مردم از نحوه حمایت ما از این دو تیم اطلاع ندارند چرا که ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم.

به گزارش خانه ملت ،وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بنده با هیات مدیره هر دو تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همچون ساعت انجام می‌دهند ضمن اینکه می‌توانید از هر دو عزیز هم سرپرست تیم پرسپولیس و هم مدیرعامل تیم استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز داشتند و برنامه‌ای مدنظرشان بود که باید در خدمتشان باشیم، این اتفاق افتاده است یا خیر.

وی یادآور شد: ما به وظیفه خود نسبت به آنچه در مورد حمایت از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برعهده داریم، عمل کرده‌ایم، اما نمی‌توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی‌دهیم اما از هر دو تیم حمایت کرده و کمکشان می‌کنیم، این وظیفه ما است و منتی هم نداریم.

سجادی اظهار داشت: هم‌اکنون رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، همه را حمایت می‌کنیم اما یکسری اقدامات نیاز به اطلاع‌رسانی ندارد و خودشان می‌دانند که ما کارهایشان را انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هواداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند چرا که ما به طور یکسان به وظایفمان برای هر دو تیم عمل می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها