کد خبر: 521593
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۱۳:۱۲:۳۸
| |

خسرو حیدری،مدافع اسبق استقلال:

می خواهم به هواداران خدمت کنم در هر پستی که باشد/حاشیه های تیم ملی جالب نیست

مدافع اسبق استقلال گفت: تیم شرایط خوبی دارد و در آرامش است، امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و یک قهرمانی که کمترین مورد است را به هواداران هدیه بدهیم.

می خواهم به هواداران خدمت کنم در هر پستی که باشد/حاشیه های تیم ملی جالب نیست
کد خبر: 521593
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۱۳:۱۲:۳۸

اعتمادآنلاین| خسرو حیدری حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: افتخار این را داشتم که از جوانی در این باشگاه رشد کنم. نام استقلال آنقدر بزرگ است که بعد از از بازی در این تیم، می‌توانید در تیم‌های دیگر هم چند سال دور بزنید! من با وجود پیشنهاداتی که داشتم خودم دوست داشتم در جایی که بزرگ شدم از فوتبال خداحافظی کنم. اصلا پشیمان نیستم. خیلی‌ها به من می‌گویند چرا بازی نکردی، همه سورپرایز شدند. به هرحال دوست داشتم در باشگاه خودم خداحافظی کنم و برایم خیلی مهم بود. الان هم بعد از دوسال به باشگاه برگشته‌ام. امیدوارم بتوانم در قامت جدید خدمت گذار هواداران باشم و محبت هایشان را جبران کنم.

به گزارش فارس،وی تصریح کرد: همایش خیلی خوبی بود و بزرگان استقلال دور هم جمع شدند. به گفته مصطفی آجورلو باید همدلی و یکدلی باشد اگر می‌خواهیم استقلال به موفقیت برسد. وقتی فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی گذاشته‌اند همه باید از او حمایت کنند. ان‌شاالله سال خیلی خوبی داشته باشیم. تیم شرایط خوبی دارد و در آرامش است. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و یک قهرمانی که کمترین مورد است را به هواداران هدیه بدهیم.

حیدری در مورد اینکه آیا فوتبال و ورزش را کنار گذاشته است، گفت: من برای آمادگی جسمانی تمرین می‌کنم و به کلاس‌های مربیگری هم می‌روم. ان‌شاالله بتوانم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده به استقلال کمک کنم.

وی در مورد اینکه بیشتر دوست دارد در کار مربیگری فعالیت کند یا مدیریت، اظهار داشت: در باشگاه استقلال باید هر کمکی از دستمان بر می‌آید را انجام بدهیم. در هر سمتی که باشیم. من دوست دارم به هواداران خدمت کنم. اصلا مهم نیست در چه پستی باشم.

مشاور مدیرعامل استقلال در مورد جذب هافبک خارجی جدید استقلال عنوان کرد: فرهاد مجیدی بیشتر در جریان است. فکر می کنم یک بازیکن خارجی می‌خواهند جذب کنند. من دو سه روز بیشتر نیست به باشگاه آمده‌ام. کارهای فنی و جذب بازیکن در اختیار سرمربی تیم است.

حیدری در خصوص بازی تیم ملی مقابل لبنان گفت: بازی چون در خانه حریف است، نمی توان گفت راحت است. امیدوارم روند رو به رشد تیم ملی ادامه داشته باشد. حاشیه‌های دور تیم ملی باید برداشته شود. هدف رسیدن به جام جهانی است. جالب نیست که این حاشیه‌ها در اطراف تیم باشد. امیدوارم در این دو بازی هم نتایج خوبی بگیرند و خیالمان بابت رسیدن به جام جهانی راحت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها