کد خبر: 521248
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۷:۴۳
| |

فعالیت غیرقانونی عضو هیات رییسه پزشکی ورزشی در فدراسیون فوتبال!

طبق تبصره 1 ماده 18 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، فعالیت امین نوروزی به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی در فدراسیون فوتبال، غیرقانونی است.

فعالیت غیرقانونی عضو هیات رییسه پزشکی ورزشی در فدراسیون فوتبال!
کد خبر: 521248
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۷:۴۳

اعتمادآنلاین| اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی پس از تغییراتی در کمیسیون اجتماعی هیات دولت و طرح در کمیته تطبیق قوانین مجلس در مهرماه سال 98 به تصویب رسید. 12 تیر 1400 این اساسنامه از سوی شورای نگهبان تایید و در 19 تیر نیز معاون اول سابق رییس جمهوری جهت اجرا آن را به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرد. اواخر مردادماه نیز این وزارتخانه اساسنامه را جهت اجرا به فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، ‌بر اساس ماده 18 اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، هیات رییسه بالاترین رکن اجرایی فدراسیون است و از ترکیب اعضای مشخص تشکیل شده است.

در تبصره 1 این ماده نیز آمده است: اعضای هیات رییسه به صورت همزمان نمی‌توانند در سایر فدراسیون‌ها «مسئولیتی» داشته باشند.

انتصاب در هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی

در خبری که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی به تاریخ 26 خردادماه سال جاری منتشر شد، آمده است: "مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به استناد بند 6 ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، طی ابلاغ های جداگانه ای دکتر سید محمد پاک مهر، دکتر رشید حیدری مقدم و دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب کرد.

سه حکم مختلف در فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در خبری به تاریخ 15 اردیبهشت 1400 اعلام کرد که امین نوروزی با حکم رییس این فدراسیون به عنوان مشاور پزشکی عزیزی خادم منصوب شد.

همچنین فدارسیون فوتبال در خبری دیگر به تاریخ سوم تیر 1400 اعلام کرد که عزیزی خادم طی حکمی، امین نوروزی را

به عنوان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال منصوب کرد.

این درحالی است که امین نوروزی در خبری به تاریخ 20 مرداد 1400 که از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شده است با حکم رییس این فدراسیون به عنوان مدیر کادر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در تمامی رده‌های مردان و زنان منصوب شد.

بنابراین پس از ابلاغ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران از سوی معاون اول رییس جمهوری در تاریخ 19 تیرماه سال جاری، فعالیت امین نوروزی به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی در سایر فدراسیون های ورزشی ممنوع است و این عضو هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت همزمان نمی‌تواند در فدراسیون فوتبال سمتی داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها