کد خبر: 520736
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۴۷:۵۶
| |

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم،رئیس فدراسیون فوتبال:

فدراسیون فوتبال مصمم است ساختارها را بهبود ببخشد/ نگاه ما برابری جنسیتی است

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت، تلاش این فدراسیون بر پایه بهبود ساختارها و براساس برابری جنسیتی است.

فدراسیون فوتبال مصمم است ساختارها را بهبود ببخشد/ نگاه ما برابری جنسیتی است
کد خبر: 520736
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۴۷:۵۶

اعتمادآنلاین| رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کار می‌گیرد. ما دنبال رسالت حرفه‌ای خودمان هستیم و افتخار می‌دانیم که در راستای توسعه فوتبال بانوان دیده شود.

به گزارش تسنیم، عزیزی خادم با اشاره به نگاه حرفه‌ای و دانش بنیان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: موفقیت فوتبال بانوان می‌تواند به توسعه امید در کشور کمک کند و نگاه فدراسیون فوتبال دانش بنیان و بر پایه برابری جنسیتی است.

وی ادامه داد: اگر‌ قرار است فوتبال بانوان رشد کند و در منطقه با حفظ کرامات اسلامی خودش را نشان دهد، نیازمند آموزش جدی است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته رشد فوتبال بانوان تسریع و در این مسیر قدم‌های مستحکمی برداشته شده است. فدراسیون فوتبال نگاه علم‌محور و دانش‌بنیان را در نظر گرفته است.

وی ضمن اشاره به درخشش داوران کشورمان در مسابقات مهم گفت: برای ما مهم است که یک خانم داور در مسابقات سطح

بالایی قضاوت می‌کند و باید این داوران را افزایش دهیم.

عزیزی خادم یادآور شد: تفاوت در برگزاری قرعه‌کشی به این معناست که فدراسیون فوتبال مصمم است ساختارها را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: افراد دلسوزی در گذشته بودند، اما این فدراسیون رفتار و عملکرد متفاوتی دارد. فدراسیون تشخیص داده است که باید تناسب را برقرار کند و فوتبال را در دل روستاها و شهرها ببرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان یکی از مشکلات فوتبال بانوان گفت: یکی از مشکلات بانوان ایجاد عدالت و توزیع عادلانه فوتبال در استان‌هاست که باید این مشکل را برطرف کنیم.

وی با تشکر از حمایت‌های مجلس و برخی نهادها گفت: نگاه حمایتی از سوی اعضای فراکسیون ورزش مجلس که از اردوی تیم ملی بازدید کردند و دیگر ارگان‌ها باعث خرسندی ماست و امیدوارم بتوانیم توسعه فوتبال و فوتسال بانوان را منسجم‌تر و بابرنامه‌تر از قبل دنبال کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن اشاره به مصوبه‌ای که در جهت تقویت فوتبال استانی در نظر گفته شده است، اظهار داشت: اخیراً مصوبه‌ای داشتیم که هیئت‌های استانی تقویت شوند و برای فوتبال بانوان که کمتر دیده شده است، نیز برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پایان ضمن تبریک به تیم بانوان شهرداری سیرجان که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند، گفت: استعدادیابی در بخش فوتبال بانوان را به زودی راه‌اندازی می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها