فعالیت غیرقانونی خزانه‌دار فدراسیون وزنه‌برداری!

خزانه‌دار فدراسیون وزنه‌برداری طبق اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها نمی‌تواند به فعالیتش ادامه دهد، روندی که پس از ابلاغ اساسنامه جدید نیز تغییری در آن ایجاد نشده و این حضور خلاف قانون است.

فعالیت غیرقانونی خزانه‌دار فدراسیون وزنه‌برداری!
کد خبر: 520344
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۴:۲۷:۴۸

اعتمادآنلاین| وزارت ورزش اساسنامه مشترک و جدید فدراسیون ها را جهت اجرا ابلاغ کرده است. فدراسیون هایی که انتصاب یا انتخاب‌هایی در فدراسیون دارند که مغایر با مفاد اساسنامه جدید است، موظف‌اند پروسه همسان سازی فدراسیون را مطابق با اساسنامه جدید آغاز کنند.

به گزارش ایسنا،فدراسیون وزنه‌برداری یکی از فدراسیون هایی است که باید نسبت به تغییر خزانه دار خود طبق اساسنامه جدید اقدام کند.

خزانه دار فدراسیون وزنه‌برداری در حال حاضر دانشجوی کارشناسی دانشگاه آزاد ورودی سال تحصیلی 90-89 است و گواهی اشتغال به تحصیل ارائه شده او نیز به فدراسیون موید این مهم است، گواهی که به نظر می‌رسد با توجه به پروسه 10 ساله محصل بودنش هم خالی از اشکال نیست.

بر اساس اساسنامه جدید مدرک تحصیلی خزانه دار فدراسیون حداقل باید لیسانس باشد، و بر این اساس این خانم نمی‌تواند این سمت را برعهده داشته باشد و فدراسیون موظف است نسبت به تعیین خزانه دار جدید فدراسیون اقدام کند.

طبق ماده 29 اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها، خزانه دار باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

*تابعیت جمهوری اسلامی

*دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی مرتبط با امور مالی

*داران بودن حداقل پنج سال سابقه حسابداری یا تصدی امور مالی

*نداشتن سوء پیشینه کیفری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها