کد خبر: 520337
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۶:۳۰
| |

مشکل استقلال و پرسپولیس چگونه حل شد؟

اولیایی: هر زمان بخواهیم می توانیم مجوز را باطل کنیم

عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها گفت: 3 باشگاه تعهد دادند ظرف کوتاهترین زمان مشکلات را حل کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد این کمیته می تواند این اختیار را از باشگاه ها بگیرد.

اولیایی: هر زمان بخواهیم می توانیم مجوز را باطل کنیم
کد خبر: 520337
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۴:۱۶:۳۰

اعتمادآنلاین| کاظم اولیایی در خصوص صدور مجوز باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: در کمیته بدوی 3 باشگاه نتوانستند مجوز حرفه ای را بگیرند اما در کمیته استیناف تعهداتی دادند تا فعلا در مسابقات شرکت کنند تا مشکلاتشان را حل کنند.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه متاسفانه این روال مثل سالهای گذشته است و این باشگاه ها هر سال قول می دهند ولی مشکلات را حل نمی کنند و تعهد یک میلیون دلاری می دهند عنوان کرد: امسال شرایط به اینگونه است که هر زمانی کمیته صدور مجوز می تواند این مجوز را باطل کند. این باشگاه ها تعهد دادند ظرف کوتاهترین زمان مشکلات را حل کنند. اگر این اتفاق رخ ندهد این کمیته می تواند این اختیار را از باشگاه ها بگیرد.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای که با شبکه خبر مصاحبه می کرد، گفت: قبل از انتخابات آقای رئیسی جلسه ای که در خبرگان ورزشی داشت دو قول داد، او ابتداوعده کرد وزیر ورزش از افراد ورزشی خواهد بود و قول دوم هم این بود که فوتبال حرفه ای را به بخش خصوصی بدهد و دولت در آن دخالت نکند. اینکه رئیس مجمع دو باشگاه یک نفر است مورد قبول فیفا نیست و ان شاالله دولت در امر واگذاری ها تلاش کند تا این مشکلات از بین برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها