کد خبر: 520140
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۴:۴۸:۰۰
| |

کریستوفر کنت،دروازه بان سپاهان:

به حرف محرم گوش کنیم هیچ تیمی حریف ما نیست

گفت‌وگو با کریستوفر کنت، دروازه‌بان جدید سپاهان که می‌گوید نیازمند را از نزدیک دیده و خوب می‌داند جانشین چه‌کسی شده است.

به حرف محرم گوش کنیم هیچ تیمی حریف ما نیست
کد خبر: 520140
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۴:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با آزاد‌شدن جذب بازیکنان خارجی، تیم سپاهان یک دروازه‌بان اتریشی را برای این فصل جذب کرد. کریستوفر کنت، دروازه‌بان 31ساله و فصل قبل پانتولیکوس یونان حالا 2بازی است در دروازه سپاهان می‌ایستد و حاصل کارش در این 2هفته 2کلین‌شیت بوده است.

به گزارش همشهری،او در نخستین گفت‌وگو به پرسش ها پاسخ داده است.

* از فوتبال اروپا به تیم سپاهان آمدی؛ تیمی مشهور و باسابقه در ایران که مدعی قهرمانی هم هست. از شرایط خودت در این تیم برایمان بگو.

خیلی خوشحالم که الان اینجا هستم. تیم سپاهان از لحاظ امکانات خیلی خوب است و شرایط خوبی داریم. خیلی مهم است که در اول فصل و بازی‌های نخست امتیاز جمع کنیم و ما این کار را انجام دادیم. تیم‌مان در مسیر خوبی قرار گرفته و باید روی امتیازاتی که در پیش داریم، خیلی حساس باشیم تا همینطور پرقدرت به کارمان ادامه دهیم.

*لابد می‌دانی که فصل گذشته ورود بازیکنان خارجی به ایران ممنوع شده بود. اما امسال این قانون برداشته شد و شما نخستین دروازه‌بان خارجی بودید که آمدید.

باید تأکید کنم این قدم خیلی بزرگی برای من بود که به فوتبال آسیا بیایم. من آدم روراستی هستم و خیلی شفاف حرفم را می‌زنم. از لحظه اول احساس راحتی داشتم. خیلی از استقبال تیم و تمام افرادی که در باشگاه هستند خوشحال شدم. مجموعه باشگاه سپاهان شرایط را برای من ساده‌تر کردند تا من هرچه سریع‌تر با تیم هماهنگ شوم و شرایط اینجا را بهتر بشناسم. البته در مورد هواداران هم بگویم به‌خوبی دریافتم که سپاهان چه هواداران خوبی دارد و مردم اصفهان چقدر عاشق سپاهان هستند.

*از کار‌کردن با محرم نویدکیا برایمان بگو.

ما یک کادر فنی فوق‌العاده داریم. مربیانی که فوق‌العاده هستند و هر کسی وظایف خودش را به‌خوبی انجام می‌دهد. نویدکیا هم ایده‌های خوبی دارد که اگر ما بتوانیم آنها را در زمین به‌خوبی اجرا کنیم، خیلی سخت تیمی بتواند ما را شکست دهد. البته در مورد رحمان احمدی (مربی دروازه‌بان‌های سپاهان) هم باید بگویم کار‌کردن با او خیلی خوب است. فشار تمرینات فوق‌العاده است و ما داریم از تجربیات رحمان به‌خوبی استفاده می‌کنیم. او تمرینات خوب و مدرنی برای ما درنظر می‌گیرد که خود من خیلی دوست دارم.

*امسال جانشین پیام نیازمند شدی که فصل قبل یکی از بهترین‌های لیگ ما بود و در نهایت هم لژیونر شد. این وظیفه تو را سنگین‌تر می‌کند و حتما می‌دانی که در این شرایط انتظارات از تو خیلی بالاست.

البته که همین است. من متوجه این شدم که پیام فصل گذشته روزهای خوبی را در سپاهان داشته و اعتبار خیلی خوبی از او به جا مانده است. او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و به‌خاطر همین هم به اروپا رفته است. من حتی این موقعیت را داشتم که پیام را از نزدیک ببینم، خیلی پسر خوبی است. با این حال باید این نکته را هم بگویم که من هیچ وقت خودم را با کسی مقایسه نمی‌کنم. ما دو تا دروازه‌بان متفاوت هستیم، یعنی خصوصیات متفاوتی داریم. مطمئنم که من اگر کیفیت خودم را به نحو احسن در زمین اجرا کنم می‌توانم به تیم‌مان کمک کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها