صحبت‌های محترمانه کلوپ در خصوص منچستریونایتد / نمی‌خواهم رونالدو کارت قرمز بگیرد

سرمربی لیورپول پس از برد 5 بر صفر مقابل منچستریونایتد در خصوص بازی، سولسشر و کارت قرمز برای رونالدو صحبت‌های جالبی را در نشست خبری انجام داد.

صحبت‌های محترمانه کلوپ در خصوص منچستریونایتد / نمی‌خواهم رونالدو کارت قرمز بگیرد
کد خبر: 519326
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یورگن کلوپ بعد از پیروزی پرگل مقابل منچستریونایتد گفت: روز خیلی خوبی بود و من نمی‌خواهم آدم نامحترمی باشم و در پاسخ به شما بگویم که بهترین روز من بود اما یکی از روزهای بزرگ برایم بود. پس از بازی گفتم که نتیجه امروز در تاریخ باشگاه لیورپول تاکنون رخ نداده بود و نتیجه امروز در تاریخ ثبت شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: مردم در آینده صد درصد در خصوص این بازی صحبت خواهند کرد زیرا این مسابقه خیلی در دنیای فوتبال رخ نمی‌دهد ولی این نتیجه رقم خورد.

سرمربی لیورپول گفت: البته ما خوش شانس هم بودیم که موقعیت‌های منچستریونایتد در نیمه اول به گل بدل نشد. به نظرم یونایتد می‌توانست یک گل به ثمر برساند. این حرف من البته نمایش ما را کم اهمیت جلوه نمی‌دهد ولی در یک سوم خط پایانی یونایتد استثنایی کار کردیم.

وی ادامه داد: ما در خط تهاجمی منچستریونایتد بی‌رحم بودیم و یک پرسینگ عالی را انجام دادیم. تفاوت ما با حریف این بود که موقعیت‌هایمان را در نیمه اول به گل بدل کردیم و برای همین بود که آن نیمه را به خوبی به پایان بردیم.

کلوپ گفت:‌ در نیمه دوم خیلی زود به گل پنجم رسیدیم و بعدش یک کارت قرمز و بازی تمام شد. بعد از این اتفاق سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و مصدوم ندهیم. نبی کیتا البته مصدوم شد و باید ببینیم چقدر آسیب دیدگی او جدی است.

سرمربی لیورپول در خصوص خطای عجیب رونالدو روی «کرتیس جونز» و در پاسخ به اینکه آیا کریستیانو باید کارت قرمز دریافت می‌کرد، گفت: من نمی‌خواهم کریستیانو کارت قرمز بگیرد. صحنه به یک شکلی بود که شاید کارت قرمز باید می‌گرفت ولی پس از اینکه گفته شد او توپ را زده یا سوت داور را نشنیده، فکر نمی‌کنم لازم بود که از بازی اخراج شود.

کلوپ در انتهای نشست خبری در خصوص آینده سولسشر گفت: من نمی‌خواهم جای او قرار گیرم زیرا لحظات سختی است. منچستریونایتد در دربی خاصی شکست خورد و این می‌توانست برای من هم رخ بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها