سرمربی منچستریونایتد:

من به خودم اعتماد دارم / بدترین روز زندگی‌ ام بود

اوله گونار سولسشر پس از شکست تحقیر آمیز 5 بر صفر مقابل لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اظهار داشت: من به خودم اعتماد دارم.

من به خودم اعتماد دارم / بدترین روز زندگی‌ ام بود
کد خبر: 519301
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منچستریونایتد شب گذشته مقابل لیورپول تن به شکست 5 بر صفر داد و بدترین نتیجه خود را پس از 70 سال به ثبت رسانید.

به گزارش فارس، سولسشر در نشست خبری پس از این بازی گفت: تنهاترین راهی که الان پیش روی ما وجود دارد این است که سعی کنیم بخوابیم و صبح بیدار شویم و روبه‌جلو حرکت کنیم. ما باید تلاش کنیم که بهترین توانمان را به اجرا گذاریم. ما مصمم هستم که دوران سخت را به پایان خواهیم برد.

سولشسر در میکسدزون به خبرنگار اسکای گفته بود که می‌تواند منچستریونایتد را به راه نجات برساند. او در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا مربی درستی برای شیاطین سرخ است، اظهار داشت که نمایش تیم دارد روز به روز بهتر می‌شود. این پاسخ سرمربی منچستریونایتد به نشست خبری هم کشیده شد و یکی از خبرنگاران پرسید: آیا واقعا نمایش منچستریونایتد پس از شکست 5 بر صفر مقابل لیورپول ، گواهی این را می‌دهد که دارد بهتر می‌شود؟

سولسشر گفت: ببینید، همانطور که گفتم من بدترین حس را دارم. ما در تاریک‌ترین لحظه خود سپری می‌کنیم ولی این حس را داریم که می‌توانیم به جایی که به آن می‌خواهیم ، برسیم. در هفته‌های اخیر ما خیلی گل‌های ساده دریافت کردیم و این به شدت نگران کننده است.

سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به اینکه آیا هنوز اعتماد سران باشگاه را پشت خود می‌بیند، گفت: چیزی در خصوص آینده من نشنیده‌ام. من بدتر از امروز را تا به حالا تجربه‌ نکرده‌ام. این بدترین روز زندگی من است. مسئولیت این شکست را می‌پذیرم.

وی ادامه داد: من به خودم اعتماد دارم و دارم به چیزی که می‌خواهم نزدیک می‌شوم. مشخصاً نتایج اخیر تیم اصلا راضی کننده نبوده و شاید این مسئله باعث شده تا برخی به این تیم شک کنند. من با اقتدار در کنار کادر فنی ایستاده‌ام و هفته آینده به مصاف تاتنهام خواهیم رفت.

سولسشر گفت: منچستریونایتد زمان‌های سخت زیاد داشته و حالا زمان این است که دوباره برخیزد. فصل گذشته ما آغاز خوبی نداشتیم ولی در انتها یک نمایش خوب و یک کلین شیت به ثبت رساندیم و به مقام دوم رسیدیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها