نبرد بزرگان فوتبال اروپا برای فتح لیگ ملت‌ها

مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا، از فردا شب (چهارشنبه) آغاز می‌شود تا چهار غول فوتبال قاره سبز برای رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند.

نبرد بزرگان فوتبال اروپا برای فتح لیگ ملت‌ها
کد خبر: 516514
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۰۹:۴۷:۰۱

اعتمادآنلاین| لیگ ملت‌های اروپا از سال گذشته میلادی جایگزین دیدارهای تدارکاتی در قاره سبز شد. یوفا با این تصمیم موجب شد تا تورنمنت جدیدی شکل گرفته و فوتبال را در این قاره با جدیت بیشتری دنبال کند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات در چهار دسته برگزار می‌شود و در نخستین دوره آن تیم ملی پرتغال به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

امسال نیز پس از برگزاری دیدارهای گروه و در سطح یک این تورنمنت، چهار غول فوتبال اروپا جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرده و اکنون برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال این تورنمنت به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود. ایتالیا به تازگی توانست فاتح یورو شده و با هدایت «روبرتو مانچینی» در اوج آمادگی قرار دارد.

چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها، ایتالیا میزبان مسابقات در ورزشگاه «سن‌سیرو»‌ شهر میلان به مصاف اسپانیا می‌رود. این دو تیم در نیمه‌نهایی یورو نیز دیدار کردند که ایتالیا پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و فینالیست شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی، بلژیک و فرانسه پنجشنبه شب در شهر تورین و در ورزشگاه یوونتوس برابر هم قرار می‌گیرند.

با این اوصاف بازهم باید در انتظار دیدارهایی جذاب در فوتبال اروپا باشیم. هرچند لیگ ملت‌ها از درجه اهمیت بسیار کمتری نسبت به یورو برخوردار است اما بازهم تقابل بزرگان فوتبال اروپا تماشایی خواهد بود.

دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ ملت‌های اروپا نیز که با جوایز نقدی خوبی همراه است، یکشنبه شب برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها