اسکوچیچ:

بازی‌های قبل را بردیم اما در فوتبال حافظه وجود ندارد/ به امارات فرصت بدهیم برای ما مشکل‌ساز می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از امارات، حریف بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله انتخابی جام جهانی پرداخت و گفت، فرصت دادن به این تیم برای شاگردانش مشکل‌ساز خواهد شد.

بازی‌های قبل را بردیم اما در فوتبال حافظه وجود ندارد/ به امارات فرصت بدهیم برای ما مشکل‌ساز می‌شود
کد خبر: 516510
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۰۹:۳۵:۱۴

اعتمادآنلاین| دراگان اسکوچیچ درباره شرایط اردوی تیم ملی ایران در کشور امارات اظهار داشت: بازی اول در هر اردویی اهمیت بالایی دارد و حیاتی است. در اردوی قبل ما و در بازی با سوریه هم شرایط همین‌طور بود. بازیکنان بین‌المللی ما دو روز قبل به ما اضافه شدند و چیز دیگری که کارمان را سخت می‌کند این است که لیگ‌های اروپایی شروع شده است، ولی لیگ‌های داخلی ما نه. بحث دیگر اختلاف ساعت امارات با ایران است. به خاطر همین می‌گویم ما مشکلات زیادی داریم، ولی هیچکدام از اینها برای‌مان بهانه نیست.

به گزارش تسنیم، این مربی کروات ادامه داد: از لحاظ امکانات اردوی امارات شرایط ایده‌آلی دارد، اما آب و هوا خوب نیست. من قبلاً در امارات بازی کرده‌ام و می‌دانم کار بازیکنان چقدر می‌تواند در این شرایط آب و هوایی سخت باشد. به هر حال هر کاری از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم، دستورالعمل‌ها را نیز نوشته‌ایم تا بازیکنان را تا روز بازی آماده در اختیار داشته باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که مردم احساس بسیار خوبی به تیم ملی با هدایت او دارند، گفت: این اتفاق فوق‌العاده است. من همیشه دوست داشتم تیم ملی ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشد. این را به بازیکنان هم گفته‌ام که آنها نماینده مردم ایران هستند. ما می‌دانیم مسئولیت بزرگی روی دوش ماست و بازیکنان از این موضوع آگاه هستند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره لیست تیم ملی و اینکه فقط سه تغییر نسبت به اردوی قبلی وجود دارد، خاطر نشان کرد: زندگی همین است و همه چیز متغیر است. در لیست تیم ملی هم باید تغییراتی وجود داشته باشد. مهمترین چیز این است که بازیکنانی که معمولاً در اردوهای قبلی تیم ملی بودند، دوباره به اردو بازگشتند. این را هم بگویم که بازیکنانی که در لیست نیستند می‌توانند در اردوهای بعد به ما اضافه شوند.

اسکوچیچ راجع به تیم ملی امارات نیز توضیح داد: امارات تیم خوب و بااستعدادی است و می‌داند چطور باید بازی کند. اگر به آنها فرصت دهیم این توانایی را دارند که برای ما مشکل ایجاد کنند. اماراتی‌ها بازیکنان خوب و دو بازیکن برزیلی الاصل دارند. ما احترام زیادی برای آنها قائلیم، ولی مهمترین چیز این است که خودمان چطور بازی می‌کنیم.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، در مورد دیدار بعدی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی نیز تصریح کرد: جدا از تصمیماتی که سازمان لیگ گرفت، طبیعی بود ما بازیکنان را فقط در فیفادی‌ها در اختیار داشته باشیم. فعلاً تمرکزمان روی بازی اول است و وقتی بازی با امارات تمام شود به بازی دوم فکر می‌کنیم. تا الان به بازی با کره فکر نکردیم.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: برخی از بازیکنان ما دو روز پیش بازی کردند که این شرایط را سخت می‌کند. باید این نکته را در نظر بگیریم که آنها پرواز هم داشته‌اند و باید الان در کشوری که آب و هوای خوبی ندارد، بازی کنند. اینها همه می‌تواند مانعی برای ما باشد. موضوعات زیادی است که باید حواس‌مان به آنها باشد، ولی ما به تیم خودمان ایمان داریم. بازی‌های قبل را بردیم اما در فوتبال حافظه وجود ندارد و باید به بازی بعدی فکر کنیم. بازیکنان ما از شرایط آگاه هستند و حداکثر تلاش‌شان را می‌کنند تا دل مردم را شاد کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها