دوید تیلور پس از باخت دیشب چه گفت؟

دوباره به هم می‌رسیم...

دوید تیلور پس از باخت دیشب چه گفت؟
کد خبر: 516455
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۱۶:۰۶:۵۰

اعتمادآنلاین| حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی ایران، شب گذشته موفق شد در چهارمین دیدار برابر دیوید تیلور به پیروزی رسیده و مدال طلا را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، این بار دیگر بازگشتی در دقایق پایانی رخ نداد. حسن یزدانی از ایران که در برابر تمامی رقبای خود شکست ناپذیر ظاهر شده توانست برای اولین بار در چهار دیدار برابر دیوید تیلور، به عنوان فرد برنده از تشک کشتی خارج شود.


یزدانی بازی را از ابتدا تا انتها مدیریت کرده و پیروزی 2-6 برابر تیلور در وزن 86 کیلوگرم را به دست آورد تا مدال طلا را در دومین روز مسابقات جهانی در اسلو دریافت کند.


پیروزی یزدانی دو ماه پس از شکست ناراحت‌کننده مقابل تیلوردر فینال المپیک توکیو به دست آمد. او حالا با این قهرمانی سه مدال طلای مسابقات جهانی به همراه یک مدال طلای المپیک 2016 ریو را در ویترین افتخاراتش دارد. این کشتی‎‌گیر در عین حال روزی خاطره‌انگیز را برای کشور ایران رقم زد.

تیلور که تنها عنوان قهرمانی جهانش را در سال 2018 و پس از اولین غلبه بر حسن یزدانی به دست آورده گفت:« او رقیبی فوق العاده است. امروز روز من نبود.»

او در پاسخ به این سوال که باید چه کار متفاوتی را انجام می‌داد گفت:« باید امتیازاتم را کسب می‌کردم. او کشتی‌گیر خوبی است. ما بار دیگر روبروی هم قرار خواهیم گرفت.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها