حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان:

رییس جمهوری قهرمانی والیبال را موجب نشاط در جامعه دانست

وزیر ورزش و جوانان در تماس تصویری با کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: رئیس جمهوری از قهرمانی تیم ایران با کادر کاملا ایرانی که موجب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شدند، تشکر کرد.

رییس جمهوری قهرمانی والیبال را موجب نشاط در جامعه دانست
کد خبر: 514921
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ۱۷:۰۵:۵۴

اعتمادآنلاین| حمید سجادی در تماس تصویری با «بهروز عطایی» سرمربی و علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی والیبال ایران، قهرمانی آسیا را به بازیکنان و کادر فنی تیم ایران تبریک گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در زمان مسابقه ایران و ژاپن در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در نشست هیات دولت بوده و آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران ابراز خوشحالی کرد و از فدراسیون والیبال، تیم ملی و بازیکنان این تیم نیز تشکر کرد.

سجادی در این گفت و گوی تصویری خاطر نشان کرد: رییس جمهوری قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانست و از اینکه این مقام با کادر کاملا ایرانی به دست آمده است، ابراز رضایت کردند.

وی همچنین به دیدار روز شنبه قهرمانان و مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب هم در این دیدار تاکید کردند در هر رشته‌ای که می‌توانید از مربیان ایرانی استفاده کنید، حتما این کار را انجام دهید. خوشبختانه هنوز 24 ساعت از این دیدار نگذشته بود که تیم ملی والیبال با کادر کاملا ایرانی در آسیا قهرمان شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه این گفت وگو تصریح کرد که در فرودگاه امام خمینی (ره) حتما به استقبال تیم ملی والیبال خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز در این گفت و گو با ارائه گزارشی از مسیر قهرمانی تیم ایران در آسیا، به مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان که از اول مهرماه به میزبانی ایتالیا و بلغارستان شروع می‌شود، اشاره کرد و گفت: من به اتفاق دو مربی و دو بازیکن از چیبا راهی ایتالیا می‌شوم.

بهروز عطایی ضمن تشکر از حمایت‌ وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال از تیم ملی ایران، گفت: خوشحالیم که وزیر ورزشی و قهرمان در راس ورزش ایران قرار دارد که خودش در ورزش حرفه‌ای سال‌ها فعالیت کرده و با تمامی سختی‌های این حرفه آشنایی کامل دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها