مخالفت اتحادیه جهانی با معرفی کاندیدای جدید از سوی ایران/ مذاکره برای راضی کردن سوریان

پس از اعلام انصراف حمید سوریان از حضور در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، این اتحادیه با قبول کاندیدای دیگر از سوی ایران مخالفت کرد.

مخالفت اتحادیه جهانی با معرفی کاندیدای جدید از سوی ایران/ مذاکره برای راضی کردن سوریان
کد خبر: 513897
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۴:۳۵:۴۷

اعتمادآنلاین| حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی و دارنده یک طلای المپیک و 6 طلای جهان، خرداد سال گذشته رسما از سوی فدراسیون کشتی به عوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی معرفی شد.

سوریان طی 15 ماه گذشته آنطور که انتظار می رفت، نتوانست در بحث رایزنی با کشورهای مختلف برای جلب نظر آن ها جهت کسب آرای لازم در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی عملکرد چندان خوبی داشته باشد و همین امر در نهایت سبب شد وی چند روز پیش در صحبت با رییس فدراسیون کشتی، انصراف خود را از حضور در انتخابات به دلیل نداشتن شانس زیاد جهت کسب آرای لازم اعلام کند.

پس از این اتفاق فدراسیون کشتی درصدد معرفی گزینه دیگری به غیر از سوریان برای حضور در انتخابات شد اما شنیده ها حاکی است اتحادیه جهانی کشتی با معرفی کاندیدای جدید از سوی ایران مخالفت کرده است.

بر همین اساس مسئولان فدراسیون کشتی بخاطر از دست نرفتن فرصت حضور نماینده ای از ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، سعی دارند حمید سوریان را برای حضور در انتخابات راضی کنند.

باید دید آیا سوریان در نهایت به حضور در انتخابات رضایت می دهد و در فرصت 50 روزه تا برگزاری انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی تلاش خود را برای کسب موفقیت در انتخابات بیشتر خواهد کرد یا خیر؟

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان از 9 آبان به مدت یک هفته در صربستان برگزار می شود و انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی نیز در حاشیه این رقابت ها برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها