فدراسیون جهانی والیبال:

معروف از تیم ملی بازنشسته شده اما والیبال را ادامه می‌دهد

فدراسیون جهانی والیبال با انتشار عکسی نوشت که سعید معروف پس از خداحافظی از تیم ملی والیبال ایران همچنان به حرفه خود ادامه می‌دهد.

معروف از تیم ملی بازنشسته شده اما والیبال را ادامه می‌دهد
کد خبر: 513496
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ۱۰:۴۹:۱۱

اعتمادآنلاین| پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک صحبت‌هایی از خداحافظی باتجربه‌های تیم به گوش رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک بازماند تا تیم طلایی ایران در این رقابت‌ها ناکام باشد.

به گزارش ایسنا، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار پستی اعلام کرد که از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی کرده است.

پس از خداحافظی ستاره والیبال ایران و جهان، معروف اعلام کرد که فعالیت های والیبالی خود را ادامه خواهد داد. معروف اکنون در آمریکا کلاس‌های والیبال را برگزار می کند و در قامت یک مربی به بازیکنان علاقه مند آموزش می‌دهد.

فدراسیون جهانی والیبال با انتشار عکس زیر نوشت: دو اسطوره در یک قاب! چند روز پیش سعید معروف عکسی را با دارنده 3 مدال طلای المپیک یعنی کارچ کرالی به اشتراک گذاشت. معروف نوشت: "ملاقات حضوری با شما باعث افتخار بود. تبریک می گویم و از شما به خاطر همه کارهایی که برای ورزش ما انجام داده اید تشکر می کنم. "

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: سعید معروف که در قامت پاسور به تیم ملی ایران کمک می کرد از بازی های ملی خداحافظی کرده است اما همچنان به کار حرفه ای خود [آموزش والیبال] ادامه می دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها