کد خبر: 512117
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بعد از رونالدو، امباپه هم دنیای فوتبال را شوکه می‌کند؟/ هازارد در آستانه عقد قرارداد با یوونتوس

اخبار فوتبالی در قاره سبز تحت تاثیر بازگشت رونالدو به منچستریونایتد قرار گرفته است. هر چند در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر حضور رونالدو در منچسترسیتی به گوش می‌رسید اما این بازیکن در یک تصمیم جنجالی راهی یونایتد شد و دنیای فوتبال را شوکه کرد.

بعد از رونالدو، امباپه هم دنیای فوتبال را شوکه می‌کند؟/ هازارد در آستانه عقد قرارداد با یوونتوس
کد خبر: 512117
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اخبار فوتبالی در قاره سبز تحت تاثیر بازگشت رونالدو به منچستریونایتد قرار گرفته است. هر چند در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر حضور رونالدو در منچسترسیتی به گوش می‌رسید اما این بازیکن در یک تصمیم جنجالی راهی یونایتد شد و دنیای فوتبال را شوکه کرد. اما این انتقال و ماجراهای آن تنها حواشی بیست و چهار ساعت گذشته فوتبال اروپا نبود. رد پیشنهاد رئال مادرید توسط پاری سن ژرمن و مطرح شدن گزینه‌های جانشینی کیلیان امباپه در تیم پاریسی، دیگر خبرهای مهم فوتبال اروپا بودند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به شایعات فوتبالی اروپا در بیست و هشتمین روز از ماه آگوست.

1

سرنوشت امباپه

رئال مادرید در روزهای گذشته تمایل خودش را برای خرید ستاره جوان تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن نشان داده است. آنها تاکنون 2 پیشنهاد برای خرید این بازیکن به مدیران پاری سن ژرمن داده‌اند و آنگونه که رسانه‌های فرانسوی خبر داده‌اند هر 2 پیشنهاد این تیم اسپانیایی هم از جانب تیم پاریسی رد شده است.

امباپه

البته رد پیشنهادهای رئال مادرید به این معنا نیست که پروژه انتقال امباپه به پایان رسیده است. بلکه این احتمال وجود دارد که هر لحظه فلورنتینو پرز یک پیشنهاد جدید را برای خرید این بازیکن به تیم پاریسی ارائه دهد. همین موضوع هم باعث شده تا الخلیفی و دوستانش به دنبال پیدا کردن یک جانشین برای امباپه باشند.

ام‌باپه

آنگونه که اسکای اسپورت مدعی شده این باشگاه با ریچارلیسون، بازیکن برزیلی اورتون، وارد مذاکره شده و به احتمال زیاد این برزیلی جوان جانشین امباپه خواهد شد. اما در این میان یک مشکل وجود دارد و آن هم مبلغ درخواستی اورتون از پاری سن ژرمن است. طبق ادعای روزنامه استار، مدیران اورتون، مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را 85 میلیون پوند در نظر گرفته‌اند. مبلغی که می‌تواند پاریسی‌ها را از جذب این بازیکن منصرف کند.

ژسوس

در این میان روزنامه سان انگلیس نیز در گزارشی مدعی شده PSG، در حال مذاکره با گابریل ژسوس، مهاجم 24 ساله منچسترسیتی است. البته ژسوس آخرین گزینه پی‌اس‌جی، برای جانشینی امباپه نیست. آنگونه که روزنامه استار بریتانیا گزارش داده است، مدیران PSG در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، مهاجم نروژی بورسیا دورتموند، هستند. استار در این گزارش مدعی شده مدیران پاری سن ژرمن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و تلاش دارند تا او را به پاریس بیاورند. البته در این میان نباید علاقه منچستریونایتد، رئال مادرید و همچنین بارسلونا به این بازیکن را هم نادیده گرفت. تقریباً تمام باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال خرید هالند هستند و باید منتظر ماند و دید کدام باشگاه می‌تواند برنده این جدال نفس‌گیر شود.

هالند

اولتیماتوم به بازیکنان مادرید

رئال مادرید در تلاش برای خرید امباپه است و همین موضوع باعث شده تا مدیران این تیم تلاش کنند تا شرایط را برای حضور هر چه بهتر این بازیکن در مادرید فراهم کنند. طبق ادعای سایت GOAL، مدیران این باشگاه از کادر فنی خودشان خواسته‌اند تا هر چه سریع‌تر بازیکنانی چون ادن هازارد، مارکو آسنسیو و رودریگو را به شرایط آرمانی برسانند تا این تیم در صورت حضور امباپه در مادرید بتواند با تمام توان خودش در مسابقات پیش رو شرکت کند.

در این میان ادن هازارد، هافبک 30 ساله مادرید و تیم ملی بلژیک، شرایط سخت‌تری دارد، چرا که از زمان حضورش در مادرید نتوانسته خواسته هواداران و کادر فنی را برآورده کند و مصدومیت‌های طولانی او شرایط سختی را در مادرید برای او رقم زده است. در این میان روزنامه مارکا نیز در گزارشی مدعی شده یوونتوس در تلاش است تا این هافبک بلژیکی را جانشین رونالدوی پرتغالی کند. حالا باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار ادن هازارد بلژیکی است.

ادن هازارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها