کد خبر: 512086
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۳:۱۹:۱۷
| |

پارالمپیک 2020| شروع خوب پارا تیروکمان در پارالمپیک توکیو

علی منشازاده و رمضان بیابانی دو نماینده کشورمان در رقابت‌های پارا تیر و کمان کامپوند و کلاس w 2 با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی پارالمپیک 2020 راه یافتند.

پارالمپیک 2020| شروع خوب پارا تیروکمان در پارالمپیک توکیو
کد خبر: 512086
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۳:۱۹:۱۷

اعتمادآنلاین| نماینده ایران در مسابقات کامپوند کلاس w2 تیر و کمان با برتری مقابل حریفی از آفریقایی جنوبی راهی مرحله یک هشتم شد.

به گزارش ایسنا، علی منشازاده از ایران در مرحله یک شانزدهم به مصاف کوآتس از آفریقای جنوبی رفت و توانست با برتری قاطع 143 بر 130راهی مرحله بعد شود.


منشازاده باید منتظر رقابت دیگر حریفان باشد تا حریفش مشخص شود.

در ادامه رقابت‌های پارا تیر و کمان کامپوند و کلاس w 2 رمضان بیابانی در مرحله یک شانزدهم مقابل مارچانت از استرالیا قرار گرفت و در یک رقابت نزدیک و حساس با نتیجه 141 بر 139 به برتری رسید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که حریف بیابانی ورزشکار 60 ساله استرالیایی بود و تا لحظه آخر هم برای رسیدن به بدتری در این مسابقه تلاش کرد.

این مسابقه در دو راند مساوی شد و در دو راند هم حریف استرالیایی برنده شد اما شکست 28 بر 24 در راند سوم باعث شد تا بیابانی با شایستگی راهی یک هشتم شود.

منشازاده : فقط به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستم

علی منشازاده بعد از برتری مقابل حریفش از آفریقای جنوبی گفت: با توجه به رنکینگی که داشتم، در این مرحله رقیبم خیلی سخت نبود و به نظرم کارم برای پیروزی سخت نبود.

او درباره میزان آمادگی که برای حضور در این مسابقات به دست آورده بود، ادامه داد: تمرینات خوبی را داشتیم و حاشیه امنیت خوبی هم از سوی کادر فنی ایجاد شد که تیم در آرامش کار کند و الان شاید بزرگترین مشکل وضعیت گرمای هوا باشد. البته من خودم اهل کرمان هستم که آنجا هم هوا گرم هست اما تا این اندازه شرجی نیست ولی خب فکر کنم به وضعیت هوا هم عادت می‌کنیم و حتما در مسابقات بعدی کمتر دردسر ساز می‌شود.

منشا زاده همچنین درباره شانس کسب مدال در این مسابقات گفت: زحمت زیادی کشیدیم که در این بازی‌ها حضور داشته باشیم و الان هم فقط می‌خواهیم بهترین عملکرد رو داشته باشیم. تمام توانم را می گذارم حالا اگر به مدال ختم شد که بهتر اگر هم نشد، سعی می‌کنم شرمنده مردم نباشم.

رمضان بیابانی: از عملکردم راضی نیستم

رمضان بیابانی بعد از برتری مقابل حریف استرالیایی ‌گفت: مسابقه جذابی بود و نتیجه خیلی نزدیک بود. خدا را شکر که برنده شدم و به مرحله بعد رسیدم اما از عملکردم راضی نیستم.

او با اشاره به حریفش که 60 ساله بود، ادامه‌ داد: در تیر و کمان سن و سال خیلی تعیین کننده نیست. بلکه مهم برنامه‌ریزی صحیح، امکانات و مربی خوب است و این ورزشکار استرالیا هم همه دیدند که با قدرت کار خود را انجام داد.

عضو تیم ملی پارا تیر و کمان ایران در پاسخ بهاین سئوال که چه نتیجه‌ای او را راضی می‌کند، گفت: فقط مدال و بالا رفتن پرچم ایران مرا راضی می‌کند و امیدوارم که در نهایت به آن برسم. اینجا همه شرایط برای این مهم فراهم است.

او در پاسخ به این‌که خیلی‌ها از گرمای هوا ناراضی بودند، اظهار داشت: گرمای هوای شرایطی است که همه با آن روبرو هستند و برای همه یکسان است. باید به وضعیت عادت کرد و برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها