کد خبر: 511897
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۶:۰۵:۰۰
| |

صعود فاینورد با جهانبخش به لیگ کنفرانس اروپا

فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد در دیدار برگشت به مصاف الفسبورگ رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد ولی با توجه به برتری 5 بر صفر در دیدار رفت توانست راهی دور بعدی شود. بازیکن ایرانی 87 دقیقه برای تیمش در این دیدار بازی کرد.

صعود فاینورد با جهانبخش به لیگ کنفرانس اروپا
کد خبر: 511897
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۶:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه دیدارهای انتخابی لیگ کنفرانس اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد در دیدار برگشت به مصاف الفسبورگ رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد ولی با توجه به برتری 5 بر صفر در دیدار رفت توانست راهی دور بعدی شود. بازیکن ایرانی 87 دقیقه برای تیمش در این دیدار بازی کرد.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار تیم فوتبال رم توانست در خانه با 3 گل ترابزون اسپور ترکیه را از پیش روی بردارد. کریستانته، زانیولو و الشعراوی برای جالوروسی در این دیدار گلزنی کردند تا رمی ها با برتری در هر دو دیدار رفت و برگشت صعود خود را به مرحله گروهی قطعی کنند.

تاتنهام هم پنجشنبه شب در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، به مصاف تیم پاکوش ده‌فریرا رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا با پیروزی 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به دور گروهی مسابقات برسد.

هری کین در دقایق 9 و 35 و جیووانی لوسلسو در دقیقه 70 گلزنی کردند. کین که پس از کش و قوس فراوان در مورد انتقالش به منچسترسیتی در نهایت اعلام کرد که یک فصل دیگر در تاتنهام می‌ماند؛ دوباره به ترکیب تیم لندنی برگشت و با دو گلی که زد، سهم بسزایی در جبران شکست بازی رفت و صعود تاتنهام ایفا کرد.

در دیگر دیدار مهم پنجشنبه، سانتاکلارا مقابل پارتیزان بلگراد صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. این نتیجه باعث شد سانتاکلارا با شکست 3 بر 2 در مجموع دو مسابقه، نتواند به مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا صعود کند.

لیگ کنفرانس اروپا 2021-22 اولین فصل لیگ کنفرانس اروپا، تورنمنت سطح سوم فوتبال باشگاهی اروپا است که زیر نظر این نهاد برگزار می شود.

همچنین بعد از تصویب لغو قانون گل زده در خانه حریف، در این رقابت ها نیز این قانون لحاظ نمی شود و در صورت تساوی دو تیم، دو وقت 15 دقیقه اعمال و در صورت تغییر نکردن نتیجه ضربات پنالتی زده می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها