کد خبر: 511467
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۵:۱۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رونالدو یوونتوس را ترک می‌کند؟/ یونایتد برای جذب ارلینگ هالند دست به جیب می‌شود

فوتبال باشگاهی در قاره سبز آغاز شده و با حضور دوباره هواداران در ورزشگاه هیجان این رشته ورزشی بیشتر از قبل شده است. هرچند تیم‌ها بازی‌‌ خود را شروع کرده‌اند اما هنوز فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده و همین موضوع باعث بروز شایعات متعددی شده است.

رونالدو یوونتوس را ترک می‌کند؟/ یونایتد برای جذب ارلینگ هالند دست به جیب می‌شود
کد خبر: 511467
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۵:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فوتبال باشگاهی در قاره سبز آغاز شده و با حضور دوباره هواداران در ورزشگاه هیجان این رشته ورزشی بیشتر از قبل شده است. هرچند تیم‌ها بازی‌‌ خود را شروع کرده‌اند اما هنوز فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده و همین موضوع باعث بروز شایعات متعددی شده است. برخی رسانه‌ها از جدایی رونالدو از یوونتوس نوشته‌اند و برخی هم از آخرین تلاش‌های سیتی برای جذب هری کین خبر داده‌اند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به مهم‌ترین شایعات این روزهای فوتبال اروپا.

1

آخرین تلاش سیتی برای جذب هری کین

کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس یکی از مهم‌ترین هدف‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپاست. باشگاه‌های زیادی دنبال جذب این مهاجم انگلیسی هستند، اما گویا شانس منچسترسیتی بیشتر از دیگر تیم‌های قاره سبز است. طبق ادعای روزنامه تلگراف، منچسترسیتی این هفته آخرین تلاش خود را برای جذب هری کین مهاجم تاتنهام انجام می‌دهد. طبق ادعای این نشریه بریتانیایی، آینده کاپیتان تیم ملی انگلیس همچنان نامشخص است. هرچند سیتی تلاش زیادی برای جذب کین می‌کند اما دنیل لوی مدیرعامل تاتنهام در حفظ این بازیکن 28ساله مصمم است.

1

یونایتد در فکر خرید هالند

روزنامه مارکا در گزارشی که امروز (دوشنبه) منتشر کرده مدعی شده شیاطین سرخ در فکر جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است. این روزنامه اسپانیایی نوشته: «یونایتد می‌خواهد هالند را جذب کند و به همین خاطر در تلاش است تا بند فسخ 64 میلیون پوندی هالند را در ژانویه فعال کند. یونایتد پیش از این جیدون سانچو ستاره جوان تیم ملی انگلیس را از دورتموند به خدمت گرفته بود و خرید هالند می‌تواند دومین خرید مهم آنها از این باشگاه آلمانی باشد. باید منتظر ماند و دید مدیران منچستریونایتد می‌توانند این ستاره 21ساله نروژی را به خدمت بگیرند یا خیر. به غیر از یونایتد، باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و بارسلونا نیز دنبال خرید این ستاره جوان فوتبال اروپا هستند.

یکی دیگر از شایعاتی که راجع به باشگاه یونایتد به گوش می‌رسد این است که این باشگاه می‌کوشد تا روبن نوس هافبک پرتغالی ولوز را با قیمتی کمتر از 40 میلیون پوند به خدمت درآورد.

1

آرسنال رقابت را به یوونتوس باخت

مانوئل لوکاتلی، هافبک جوان فوتبال ایتالیا، به صورت رسمی به یوونتوس پیوست تا فوتبال را در این تیم ادامه دهد. اما این بازیکن به غیر از یوونتوس مشتری‌های دیگری هم داشت. طبق ادعای گازتا دلو اسپورت، باشگاه آرسنال تلاش زیادی برای جذب لوکاتلی به کار بسته بود، اما در نهایت رقابت را به یوونتوس واگذار کرد.

1

مورینیو به دنبال ستاره بارسا

رفتن لیونل مسی به پاری سن ژرمن شوک بزرگی به بارسلونا و هوادارانش وارد کرد. آنها که شرایط مالی خوبی ندارند حالا ناگزیر از فروش ستاره‌های خودشان هستند. یکی از این ستاره‌ها کلمنت لنگله مدافع فرانسوی است. طبق ادعای روزنامه کوریره دلو اسپورت، ژوزه مورینیو مربی پرتغالی باشگاه رم علاقه زیادی به این مدافع فرانسوی دارد و در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، این بازیکن را به خدمت بگیرد. حالا باید منتظر ماند و دید رونالد کومان مربی هلندی بارسلونا اجازه جدایی به این مدافع فرانسوی می‌دهد یا مورینیو برای تقویت خط دفاع تیمش باید به فکر یک بازیکن دیگر باشد.

1

لیگ فرانسه حاشیه‌ساز شد

لیگ فرانسه شب گذشته شاهد صحنه‌های عجیبی بود. جایی که هواداران نیس با بازیکنان المپیک مارسی درگیر شدند و همین درگیری هم باعث نیمه‌تمام ماندن این مسابقه شد. حالا رسانه‌های فرانسه از جمله شبکه آمازون خبر داده‌اند نیس رسماً با نتیجه سه بر صفر برنده بازی اعلام شده است. این در حالی است که باشگاه مارسی قصد دارد بابت اتفاقات پیش‌آمده به سازمان لیگ فرانسه شکایت کند و نتیجه را به نفع خودش تغییر دهد.

1

رونالدو از یوونتوس جدا می‌شود؟

یوونتوس در حالی مقابل اودینزه تن به تساوی 2-2 داد که مکس آلگری با تصمیمی غیرمنتظره کریستیانو رونالدو را در این دیدار نیمکت‌نشین کرد. از همین رو اکنون شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن از یوونتوس به گوش می‌رسد. هرچند پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس بعد از این بازی به رسانه‌های ایتالیایی گفت: «رونالدو در یوونتوس می‌ماند.» اما لبخندهای تلخ رونالدو در این دیدار نشان از ناراحتی او از نیمکت‌نشینی دارد. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا رونالدو یوونتوس را ترک می‌کند یا نه.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها