کد خبر: 510226
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۷:۳۲
| |

پارالمپیک 2020| نگرانی از ابتلای دو ملی‌پوش والیبال نشسته به کرونا قبل از اعزام به توکیو

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو از مثبت شدن تست کرونای دو ملی‌پوش والیبال نشسته قبل از اعزام به توکیو خبر داد.

پارالمپیک 2020| نگرانی از ابتلای دو ملی‌پوش والیبال نشسته به کرونا قبل از اعزام به توکیو
کد خبر: 510226
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۷:۳۲

اعتمادآنلاین| سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو از مثبت شدن تست کرونای دو ملی‌پوش والیبال نشسته قبل از اعزام به توکیو خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی رضایی اظهار کرد: به جز مثبت شدن تست کرونای یکی از ملی پوشان والیبال نشسته که در حال حاضر 15 روز در قرنطینه خانگی بسر می برد و هنوز هم تست وی مثبت است، متاسفانه تست یکی دیگر از ملی پوشان والیبال نشسته نیز مثبت اعلام شده و تقریبا 6 روز است که در قرنطینه بسر می برد.

وی گفت: با توجه به این که هر دو ملی پوش از بازیکنان اصلی والیبال نشسته هستند، امیدواریم تست هر دو بازیکن تا قبل از اعزام تیم ملی والیبال نشسته به بازیهای پارالمپیک منفی شود تا مشکلی برای حضور در تیم نداشته باشند.

رضایی پیرامون این پرسش که با توجه به این که تیم ملی والیبال نشسته روز پنجشنبه 28 مرداد راهی توکیو می شود، تصور می کنید امکان اعزام این دو بازیکن همراه تیم وجود داشته باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن برای همراهی تیم والیبال نشسته در بازیهای پارالمپیک توکیو تا سوم شهریور فرصت دارند، در صورتی که تا زمان تعیین شده تست آنها منفی نشود ناچار هستیم از بازیکنان جایگزین استفاده کنیم.

وی در ارزیابی از وضعیت سایر بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته گفت: شرایط سایر بازیکنان خوب است و مشکلی وجود ندارد. البته برای اطمینان خاطر از سلامتی کلیه ورزشکاران اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو دو بار از ورزشکاران به فاصله 72 و 24 ساعت تست کرونا گرفته می شود تا مشکلی برای اعزام نداشته باشند. هر چند به محض ورود به فرودگاه توکیو نیز از ورزشکاران و گروه اعزامی تست کرونا گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها