کد خبر: 509318
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۱:۱۵:۳۶
| |

لوکاکو امروز در تست پزشکی چلسی شرکت می‌کند

با توافق صورت گرفته میان دو باشگاه اینتر و چلسی، مهاجم بلژیکی نراتزوری امروز آخرین مرحله از انتقالش به استمفوردبریج راهم پشت سر خواهد گذاشت.

لوکاکو امروز در تست پزشکی چلسی شرکت می‌کند
کد خبر: 509318
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۱:۱۵:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ ماجرای طولانی تلاش چلسی برای برگرداندن روملو لوکاکو به استمفوردبریج امروز (یکشنبه) به نقطه آخر می‌رسد زمانی که مهاجم بلژیکی تست پزشکی‌ آبی‌پوشان لندن را در کشور خودش انجام می‌دهد.

آخرین پیشنهاد چلسی برای خرید لوکاکو که 115 میلیون یورو بود سرانجام نظر مدیران باشگاه اینتر را جلب کرد. ظاهراً مارینا گرانوفسکایا مدیر اجرایی باشگاه چلسی به همتای ایتالیایی خود در اینتر، جوزپه ماروتا گفته چلسی تنها در شرایطی حاضر است 115 میلیون یورو بابت لوکاکو بپردازد که این رقم در قالب چند قسط پرداخت شود و اینتری‌ها هم پذیرفته‌اند. در همین حال اینتر هم شرط کرده است که تا زمانی که برای لوکاکو جانشین مناسبی پیدا نکرده باشد، به او اجازه سفر به لندن را نخواهد داد. این در شرایطی است که بیش از 20 روز دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

البته برخی رسانه‌های دیگر مدعی شده‌اند که لوکاکو صرفنظر از نتیجه تلاش‌های اینتر برای خرید یک مهاجم جدید، 24 ساعت پس از انجام تست پزشکی‌اش به چلسی می‌رود. در همین حال خود گاتزتا هم نوشته است که چلسی برای بازی چهارشنبه شب برابر ویارئال در سوپرجام اروپا لوکاکو را در اختیار خواهد داشت.

لوکاکو که در تمرینات روز گذشته (شنبه) هم شرکت نکرد و از سفر به پارما همراه با دیگر بازیکنان اینتر معاف شد، با پولی که چلسی بابت خریدش می‌پردازد به گران‌ترین بازیکنی در طول تاریخ تبدیل می‌شود که توسط یکی از تیم‌های سری A به فروش رفته است.

با توافق قطعی چلسی و اینتر، نراتزوری حالا به طور جدی برای پیدا کردن جانشین لوکاکو دست به کار می‌شود و گزینه‌های اصلی‌اش هم ادین ژکو از رم و دووان زاپاتا از آتالانتا هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها