کد خبر: 508092
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۳:۰۶
| |

جک گریلیش در یک قدمی منچسترسیتی

منچسترسیتی برای خرید هافبک انگلیسی استون ویلا پیشنهاد 100 میلیون پوند ارائه کرده و می خواهد با عقد قراردادی 5 ساله هفته ای 200 هزار پوند به او دستمزد بدهد.

جک گریلیش در یک قدمی منچسترسیتی
کد خبر: 508092
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۳:۰۶

اعتمادآنلاین| اسکای اسپورت و دیلی میل گزارش دادند که باشگاه استون ویلا پیشنهاد منچسترسیتی برای فروش جک گریلیش را پذیرفت و انتظار می رود در روزهای آتی گران قیمت ترین انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رسد.

به گزارش فارس، منچسترسیتی برای خرید هافبک انگلیسی استون ویلا پیشنهاد 100 میلیون پوند ارائه کرده و می خواهد با عقد قراردادی 5 ساله هفته ای 200 هزار پوند به او دستمزد بدهد.

گریلیش که یکی از بازیکنان تکنیکی انگلیس است، 2 فصل در استون ویلا درخشان ظاهر شد و توانست به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر لقب گیرد. او در یورو 2020 نیز در ترکیب سه شیر درخشان ظاهر شد و توانست به «دیوید بکام» جدید انگلیسی ها نام گیرد.

اگر این انتقال صورت بگیرد، گریلیش با 100 میلیون پوند به گران قیمت ترین انتقال تاریخ لیگ برتر انگلیس نام خواهد گرفت. انتقالی که پیش از این در دست «پل پوگبا» بود. بازیکن فرانسوی در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد با مبلغ 89 میلیون پوند منتقل شد و توانست رکورد گران قیمت ترین انتقال تاریخ را جابه جا کند. اکنون این رکورد در دست نیمار است و بعید است کسی بتواند 222 میلیون یورو برای بازیکنی بپردازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها