کد خبر: 507857
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۵:۴۵:۰۰
| |

المپیک 2020| صعود فرزانه فصیحی به دور مقدماتی دوی 100 متر/ فصیحی: از رکوردم راضی نبودم

فرزانه فصیحی در رقابت با 8 دونده دیگر زمان  11.76 ثانیه را ثبت کرد و با قرار گرفتن در جایگاه اول گروه خود راهی مرحله مقدماتی شد. این دونده از ساعتی دیگر در مرحله مقدماتی به رقابت با دیگر دونده‌ها می‌پردازد.

المپیک 2020| صعود فرزانه فصیحی به دور مقدماتی دوی 100 متر/ فصیحی: از رکوردم راضی نبودم
کد خبر: 507857
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۰۵:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| دونده ایران با قرار گرفتن در جایگاه اول گروه خود راهی مرحله مقدماتی شد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های المپیک توکیو امروز با برگزاری مسابقه دوی 100 متر زنان آغاز شد و تنها نماینده زنان ایران هم در گروه دوم مرحله پیش مقدماتی دوید.

فرزانه فصیحی در رقابت با 8 دونده دیگر زمان 11.76 ثانیه را ثبت کرد و با قرار گرفتن در جایگاه اول گروه خود راهی مرحله مقدماتی شد.

این دونده از ساعتی دیگر در مرحله مقدماتی به رقابت با دیگر دونده‌ها می‌پردازد.

فصیحی از طریق سهمیه یونیورسالیتی به بازی‌های المپیک توکیو وارد شد تا دومین زن دونده تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک باشد. سیمین صفامهر 57 سال قبل و در المپیک 1964 توکیو در ماده دوی 100 متر حضور در این بازی‌ها را تجربه کرد.

ساعت 9 دویدن خیلی زود است

فرزانه فصیحی دونده المپیکی ایران پس از راهیابی به مرحله بعد بازی های المپیک توکیو با خوشحالی گفت: من از رکوردم راضی نبودم، چرا که ساعت 9 دویدن خیلی زود است. با اینکه بدنم خواب نبود اما بیدار، بیدار هم نبود.

او درباره رقبایش بیان کرد: گروه اول سخت تر بود. استرس نداشتم، راحت بودم.

او درباره شانس برای صعود به نیمه نهایی گفت:باید دید، هیچ چیز تا ندوی مشخص نمی شود.

حریفان فصیحی در مرحله اول المپیک مشخص شدند

فرزانه فصیحی باید از ساعت 8:01 امروز در گروه سوم مرحله اول ماده 100 متر المپیک توکیو به مصاف رقیبانی از ازبکستان، آلمان، باربادوس، آمریکا، زامبیا، چین و ایتالیا برود. فصحی ضعیف‌ترین رکورد شخصی و پایین‌ترین رتبه در رده‌بندی جهانی را در میان نفرات حاضر در این گروه در اختیار دارد.

جاویانه اولیویر نفر هشتم رده‌بندی جهانی، سرشناس‌ترین چهره حاضر در این گروه است.

مرحله اول ماده 100 متر در هفت گروه برگزار می‌شود. سه نفر برتر هر گروه به علاوه سه نفر دیگر که بهترین رکورد را در میان تمام هفت گروه کسب کنند راهی نیمه‌نهایی می‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها