کد خبر: 505658
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۰:۲۳:۰۹
| |

طیبی با رکوردشکنی طلسم 20 را شکست

عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: خوشحالم توانستم طلسم 20 متر را بشکنم.

طیبی با رکوردشکنی طلسم 20 را شکست
کد خبر: 505658
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۰:۲۳:۰۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا طیبی پس از قهرمانی و رکوردشکنی باشگاهی ایران در پرتاب وزنه گفت: رقابت خوبی بود و انتظار داشتم چنین رکوردهایی ثبت شود و خدا را شکر توانستم طلسم 20 نشدن پرتاب‌هایم را بشکنم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امیدوارم رکوردشکنی‌ها به کرات اتفاق بیفتد و یک رکورد خیلی خوب برای کشورم و همچنین تیم عزیز پلیمر بزنم.

طیبی با بیان اینکه رکورد نفر اول آسیا در حال حاضر 21.13 متر است، افزود: نزدیک این رکورد در تمرین پرتاب داشته‌ام که البته این‌ها مهم نیست و مهم این است که روز مسابقه آدم با آمادگی لازم، بتواند پرتاب‌های خوبی داشته باشد.

رکورددار پرتاب وزنه باشگاهی ایران تاکید کرد: اگر خدا بخواهد تا پایان امسال یا سال آینده می‌توانم با ارتقای رکوردها برای کسب مدال آسیایی تلاش کنم و این مهم دور از انتظار نیست و با یک برنامه‌ریزی درست و حمایت همه‌جانبه امکان‌پذیر است.

وی گفت: امیدوارم همه بچه‌های تیم پلیمر نتایج خوبی کسب کند و امسال مثل فصل گذشته بدشانسی نیاوریم و قهرمان لیگ شویم.

طیبی بیان کرد: از مربی اورنگ مستقیم تشکر می‌کنم برایم زحمت می‌کشد و امیدوارم با رکوردهای خوبی که می‌زنم جواب این زحمات را بدهم.

در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور، ابتدا شاهین مهردلان پرتاب‌گر عضو تیم پلیمر با 19:76 متر رکورد باشگاهی را جابجا کرد اما طیبی دیگر عضو تیم پلیمر با پرتاب 20.20 متر علاوه بر قهرمانی رکورد باشگاهی را هم ارتقا داد و به این ترتیب پس از 14 سال رکورد مهدی شاهرخی پرتاب‌گر لرستانی شکسته شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها