کد خبر: 504498
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۰۸:۴۱:۲۳
| |

۹ روز تا المپیک

نصراصفهانی: با آمادگی خیلی خوبی به توکیو می‌رویم

مربی تیم ملی تپانچه گفت: تمام برنامه‌ها و اردوهای پیش بینی شده را انجام دادیم و با آمادگی خیلی خوب به رقابت‌های ژاپن اعزام می شویم.

نصراصفهانی: با آمادگی خیلی خوبی به توکیو می‌رویم
کد خبر: 504498
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۳ ۰۸:۴۱:۲۳

اعتمادآنلاین| محسن نصر اصفهانی در خصوص المپین‌های تپانچه اظهار کرد: ورزشکارانم واقعا در شرایط خیلی خوبی قرار دارند، امیدوارم در بازی‌های ژاپن عملکرد خوبی داشته باشند و به عنوان نمایندگان خوب ایران در این بازی‌ها حضور یابند.

به گزارش ایسنا، مربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که کسب مدال ورزشکاران در مسابقات جام جهانی کرواسی چقدر امید کسب مدال در المپیک را افزایش می‌دهد، گفت: ورزشکاران با حدود 70 درصد آمادگی وارد این مسابقات شدند. انتظار داشتیم ورزشکاران عملکرد خودشان را نشان دهند و انتظار کسب مدال از آنها نداشتیم. البته در این مسابقات، کشور چین مدعی، کره جنوبی و کشور ژاپن که میزبان بازی‌های المپیک است حضور نداشتند.

وی گفت: ورزشکاران ما در جام جهانی کرواسی عملکرد خود را به نمایش گذاشتند و نمی‌شود روی این مدال طلای جهان حسابی باز کرد که در رقابت‌های المپیک هم شبیه آن را تکرار کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه رقبای اصلی در این مسابقات نبودند شاید شناختی از آنها نداشته باشید گفت: خیر شرایط هر ورزشکاری به خودش و مربی‌اش بستگی دارد. تیراندازی رشته است است که رقیب ندارد و ورزشکار باید عملکرد خودش در تمرینات را در مسابقه به نمایش بگذارد. در این رشته عدد و رقم وجود دارد ما نسبت به ارقام جهانی معیار سنجی کردیم و آنها را ارتقا دادیم. ان‌شاالله همین عملکرد را در بازی‌هایالمپیک به نمایش می‌گذاریم. بستگی دارد رقبا در چه سطح آمادگی باشند. باید ورزشکاران ما عملکرد خود را نشان دهند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا از رکوردهای ورزشکارانش راضی است گفت: خداراشکر ما با اردوهای برون مرزی که با حمایت دادگر از سوی فدراسیون انجام شد تمام برنامه‌های پیش بینی شده را انجام دادیم و با آمادگی خیلی خوب به رقابت‌های ژاپن اعزام می‌شویم.

وی در خصوص مهمات نیز گفت: مهمات، ساچمه و تجهیزات کافی را توانستیم در اردوی مجارستان تهیه کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها