کد خبر: 504374
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۲۱:۲۱
| |

علی پاکدامن ،شمشیربازی المپین ایران:

از نظر بدنی کاملا آماده‌ام/ در بخش تیمی شانس بالایی برای ایستادن روی سکو داریم

شمشیربازی المپین ایران گفت: اردوی گرجستان بسیار خوب بود، زیرا تیم‌های فرانسه و مصر که همانند ایران در المپیک حضور دارند با نفرات اصلی خود در این اردوی مشترک حاضر شده بودند.

از نظر بدنی کاملا آماده‌ام/ در بخش تیمی شانس بالایی برای ایستادن روی سکو داریم
کد خبر: 504374
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۴:۲۱:۲۱

اعتمادآنلاین| علی پاکدامن درخصوص وضعیت آمادگیش پیش از حضور درمسابقات شمشیربازی المپیک توکیو اظهار داشت: از نظر بدنی کاملا آماده هستم و خدا رو شکر هیچ آسیب دیدگی نداریم. همچنین باید تاکید کنم تیم سابر روند رو به رشدی را طی کرده و قطعا روز مسابقه بهترین عملکردمم را په در بخش انفرادی و چه در بخش تیمی نشان خواهم داد.

به گزارش میزان، سابریست المپین ایران درباره بخش تیمی تصریح کرد: همه رقبای اروپایی و آسیایی که بار‌ها رو در رویشان قرار گرفته‌ام در المپیک حضور دارند و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم برای ایران افتخار آفرینی کنم. در بخش تیمی شانس بالایی برای ایستادن روی سکو داریم، ولی باید با تمرکز کامل و هوشمندی برابر حریفان مبارزه کنیم، زیرا در المپیک یک اشتباه ممکن است به از دست دادن مدال و سکو منجر شود.

پاکدامن در پایان درباره اردوی مشترک با تیم‌های فرانسه، مصر و گرجستان گفت: واقعا اردوی بسیار خوبی پیش از المپیک بود، زیرا تیم‌های فرانسه و مصر همانند ایران در المپیک حضور دارند و با نفرات اصلی خود در این اردوی مشترک حاضر شده بودند. در همین اردوی مشترک با رقبا مسابقاتی هم داشتیم که خوشبختانه توانستم تمامی رقبا را شکست دهم. لازم است که در اینجا از زحمات پیمان فخری و همچنین باقرزاده تشکر کنم که تمامی امکانات را در اختیارمان قرار دادند تا با آرامش تمرینات را انجام دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها