اعتراض به وضعیت سالن تمرین تیم ملی

آرامش، حلقه مفقوده تیم ملی بسکتبال در آستانه المپیک!

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که تیم ملی بسکتبال را در آستانه المپیک تهدید می‌کند جو ناآرام این رشته در روزهای اخیر است که باید دید فدراسیون چه برنامه‌ای برای کنترل این شرایط دارد.

آرامش، حلقه مفقوده تیم ملی بسکتبال در آستانه المپیک!
کد خبر: 504319
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۲:۵۶:۵۹

اعتمادآنلاین| کمتر از دو هفته تا شروع بازی‌های المپیک زمان باقی است و تیم ملی ایران درحالی خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند که خبرهای خوبی از اردوی تیم ملی به گوش نمی‌رسد. حواشی که تمامی ندارد و مسلما به نفع تیم ملی نیست.

به گزارش ایسنا،اگر بخواهیم زمان شدت گرفتن حواشی در تیم ملی بسکتبال را روز بازگشت ملی‌پوشان از ژاپن به کشور در نظر بگیریم، تا به امروز هیچ اقدامی از سوی فدراسیون و خصوصا رئیس فدراسیون برای جمع کردن این حواشی صورت نگرفته و رئیس فدراسیون هم با بی اعتنایی به این موضوعات برای سفری خارجی با تیم جوانان عازم لتونی شد.

اکنون که حدودا یک هفته از آغاز مجدد تمرینات تیم ملی در سالن آزادی می‌گذرد، هواداران بسکتبال بار دیگر شاهد بروز حواشی اینبار به دلیل انتقاد ملی‌پوشان از شرایط سالن آزادی هستند که هیچ یک از مسئولان فدراسیون هم درباره این اتفاق صحبتی انجام نداده‌اند.

طبق گفته کارشناسان همبستگی و آرامش از ابتدایی و اصلی‌ترین نکاتی است که هر تیم ملی باید در آستانه المپیک از آن بهره‌مند شود، اما به نظر می‌رسد در این دوره، «آرامش» تنها حلقه مفقوده بسکتبال ایران در آستانه اعزام به توکیو است.

با توجه به نتایج تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی و طبقه گفته کارشناسان، بلندقامتان ایران از نظر فنی هم شرایط چندان ایده‌آلی در این روزها ندارند و باید در نظر گرفت که برطرف ساختن ضعف‌های فنی، نیاز به کار در جوی آرام دارد. اکنون که رئیس فدراسیون بسکتبال پس از سفری حدودا دو هفته‌ای به ایران بازگشته است،‌ باید دید که چه تدبیری برای برگرداندن آرامش به اردوی تیم ملی خواهد اندیشید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها