کد خبر: 503279
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

رقابت آسیایی 5 استقلالی؛ چه کسی از دوستان سبقت می‌گیرد؟

5 تیم برای کسب رده چهارم لیگ برتر به رقابت می‌پردازند.

رقابت آسیایی 5 استقلالی؛ چه کسی از دوستان سبقت می‌گیرد؟
کد خبر: 503279
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۴:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لیگ بیستم به ایستگاه 27 خود رسیده و تا حدودی تکلیف بالانشینان این دوره از فوتبال ایران مشخص شده است. پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی می‌جنگند، استقلال تقریباً رده سوم خود را قطعی کرده و پس از این تیم گل‌گهر، پدیده، آلومینیوم، فولاد و تراکتور برای کسب رده چهارم لیگ و احتمالا سهمیه آسیایی در رقابت هستند.

به گزارش میزان،سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 است و اگر جدول به همین شکل باقی بماند سهمیه پرسپولیس و سپاهان قطعی است و استقلال به عنوان تیم سوم لیگ موقتاً به سهمیه پلی‌آف می‌رسد و باید منتظر مشخص شدن قهرمان جام حذفی باشد. قهرمان جام حذفی سهمیه مستقیم آسیا را خواهد گرفت که 8 تیم این شانس را دارند که استقلال هم جزو آنهاست.

پس از استقلال 5 تیم رقابت خیلی نزدیکی برای چهارمین سهمیه آسیایی دارند. 5 تیم که 5 سرمربی یا بازیکن سابق استقلال را بر روی نیمکت خود می‌بینند. گل گهر با امیر قلعه‌نویی، پدیده با مهدی رحمتی، آلومینیوم با علیرضا منصوریان، فولاد با جواد نکونام و تراکتور با فیروز کریمی برای این سهمیه می‌جنگند.

در بین این 5 تیم 3 تای آنها در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی هستند و شانس این را دارند تا با قهرمانی در این تورنمنت سهمیه مستقیم را کسب کنند. گل گهر با آلومینیوم و فولاد با سپاهان دیدار خواهند داشت تا 4 تیم برتر جام حذفی مشخص شوند. اگر پرسپولیس یا سپاهان قهرمان جام حذفی شوند استقلال سهمیه مستقیم می‌گیرد و تیم چهارم لیگ به پلی آف خواهد رفت.

فعلا معادلات لیگ و جام حذفی مبهم و پیچیده است و هر آن امکان دارد جایگاه تیم‌ها و قهرمان حذفی تغییر و سرنوشت سهمیه تغییر کند. باید دید در هفته 27 لیگ برتر چه اتفاقاتی خواهد افتاد و در پایان این هفته تیم‌ها در چه جایگاهی هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها