کد خبر: 503136
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۰:۲۷:۱۴
| |

پرچمدار بازی‌های پارالمپیک توکیو: تلاش خواهم کرد حق پرچمداری را ادا کنم

پرچمدار بازی‌های پارالمپیک گفت: تلاش خواهم کرد با کسب بهترین نتیجه در توکیو، حق پرچمداری را به خوبی ادا کنم.

پرچمدار بازی‌های پارالمپیک توکیو: تلاش خواهم کرد حق پرچمداری را ادا کنم
کد خبر: 503136
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۰:۲۷:۱۴

اعتمادآنلاین| نورمحمد آروخی با بیان این که تصور نمی‌کردم پرچمدار بازی‌های پارالمپیک توکیو شوم، اظهار کرد: از این که مسوولان کمیته ملی پارالمپیک به من اعتماد کردند و چنین مسولیت سنگینی را بر عهده من گذاشتند نهایت تشکر را دارم، پرچمداری آرزوی هر ورزشکار است، امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در بازی‌های پارالمپیک توکیو در پرتاب دیسک حق پرچمداری را به خوبی ادا کنم.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به این که برای کسب مجوز ورود به بازی‌های پارالمپیک توکیو 3 سال سختی زیادی را تحمل کردم، افرود: برای کسب مجوز و حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو 3 سال بدون وقفه از زندگی خود گذشتم و هزینه زیادی پرداخت کردم تا شرایط حضورم در توکیو فراهم شود.

آروخی همچنین درباره وضعیت تمریناتش در بندر ترکمن خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون نابینایان و کم بینایان شرایط خوبی از نظر امکانات و تجهیزات در بندر ترکمن فراهم شده و هیچ مشکلی در انجام تمریناتم در پرتاب دیسک وجود ندارد.

این پرتابگر نابینا در پایان گفت: در حال حاضر که پرچمدار پارالمپیک توکیو شده‌ام، مسوولیتم دو برابر شده و باید با کسب بهترین نتیجه به زحمات مسوولین پاسخ مثبت بدهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها