کد خبر: 502551
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از شایعات فوتبالی اروپا گزارش می‌دهد:

رئال مادرید به دنبال گلزن تیم ملی انگلیس / بارسلونا به دنبال فروش ستاره‌ها

در روزهایی که فوتبال اروپا درگیر مسابقات یورو 2020 است باشگاه‌های فوتبال در قاره سبز به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند تا نقاط ضعف خودشان را پوشش دهند. در این میان برخی از بازیکنان و باشگاه‌ها بیشتر مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار می‌گیرند.

رئال مادرید به دنبال گلزن تیم ملی انگلیس / بارسلونا به دنبال فروش ستاره‌ها
کد خبر: 502551
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در روزهایی که فوتبال اروپا درگیر مسابقات یورو 2020 است باشگاه‌های فوتبال در قاره سبز به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند تا نقاط ضعف خودشان را پوشش دهند. در این میان برخی از بازیکنان و باشگاه‌ها بیشتر مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار می‌گیرند. در این گزارش شایعات نقل و انتقالاتی روز فوتبال اروپا را بررسی می‌کنیم.

کودک‌آزاری به سبک فوتبالی

رحیم استرلینگ راهی مادرید می‌شود؟

رحیم استرلینگ، وینگر جوان تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد. او با سیتی قهرمان لیگ جزیره شد و حالا با تیم ملی انگلیس در آستانه رسیدن به فینال یورو 2020 است. طبق گفته سایت اتلتیک، این مهاجم جوان بریتانیایی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و شایعاتی مبنی بر مذاکره این باشگاه با استرلینگ به گوش می‌رسد. قرارداد استرلینگ با سیتی در انتهای فصل گذشته به پایان رسیده و حالا او یک بازیکن آزاد است. همین موضوع باعث شده تا رئال مادرید با این وینگر 26ساله وارد مذاکره شود. هر چند پپ گواردیولا علاقه‌ای به جدایی این بازیکن از سیتی ندارد و از مدیران این باشگاه خواسته تا استرلینگ را در منچستر نگه دارند.

رحیم استرلینگ

گرت بیل بازنشسته می‌شود؟

ستاره تیم ملی ولز و باشگاه تاتنهام این روزها کانون توجه رسانه‌های انگلیسی است. او که با قراردادی قرضی از رئال مادرید راهی تاتنهام شده به احتمال زیاد تابستان آینده از فوتبال خداحافظی می‌کند. طبق ادعای روزنامه دیلی میل انگلیس، ستاره 31ساله تیم ملی فوتبال ولز قصد دارد با اتمام قراردادش با رئال مادرید، فوتبال را کنار بگذارد.

گرت بیل

تیم‌های لندنی به دنبال ستاره 22ساله بایرلورکوزن

ادموند تاپسوبا، مدافع 22ساله تیم بایر لورکوزن و تیم ملی بورکینافاسو، مورد توجه 2 تیم بزرگ لندن یعنی چلسی و آرسنال قرار گرفته است. این مدافع جوان که فصلی درخشان را در فوتبال آلمان پشت سر گذاشت درباره پیشنهاد این 2 تیم فوتبال انگلیس گفته: «هیچ چیز مشخصی وجود ندارد و هنوز چیزی رسمی نشده است.» البته طبق ادعای روزنامه مترو انگلیس، این مدافع بورکینافاسویی به احتمال زیاد سال آینده در لیگ جزیره توپ خواهد زد.

1

گریزمان قربانی مسی می‌شود

آنتون گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا، در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. گریزمان 30ساله 2 فصل پیش اتلتیکومادرید را ترک کرد و راهی بارسلونا شد، اما نتوانست درخشش زمان حضورش در اتلتیکو را تکرار کند. طبق ادعای مارکا، بارسلونا به دنبال فروش این مهاجم فرانسوی به چلسی است. این غول فوتبال اسپانیا در تلاش است تا با فروش گریزمان به چلسی، شرایط مالی خودش را بهبود بخشد و قرارداد جدیدی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خودش ارائه دهد.

قرارداد مسی با بارسلونا به پایان رسیده و خوان لاپورتا امیدوار است بتواند این ستاره 34ساله آرژانتینی را در بارسلون نگه دارد.

گریزمان و مسی

جنگ سیتی و لیورپول برای جدب ستاره لهستان

طبق ادعای کالچو مرکاتو، 2 تیم منچسترسیتی و لیورپول به دنبال جذب پیوتر زیلینسکی، هافبک لهستانی تیم ناپولی ایتالیا، هستند. این بازیکن 27ساله فصل گذشته هشت گل برای ناپولی به ثمر رسانده است.

1

تاتنهام به دنبال خرید ستاره بارسلونا

طبق ادعای سایت Sport Witness، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا، مورد توجه تاتنهام و یوونتوس قرار گرفته است. این هافبک 31ساله فصل گذشته از یوونتوس راهی بارسلونا شد. پیانیچ که روزهای خوبی را در بارسلون سپری نکرد به دنبال رهایی از این وضعیت است. باید منتظر ماند و دید این هافبک بوسنیایی کدام تیم را برای فصل آینده انتخاب می‌کند.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها