کد خبر: 502522
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۴۷:۲۸
| |

زشت‌ترین سقوط در راه است؟

نه آقای کمالوند؛ ارزش آن فرار را نداشت

در بحبوحه حضور استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که شایعه جدایی فراز کمالوند از این تیم و پیوستن او به سایپا منتشر شد.

نه آقای کمالوند؛ ارزش آن فرار را نداشت
کد خبر: 502522
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۴:۴۷:۲۸

اعتمادآنلاین| نارنجی‌ها ابراهیم صادقی را بیرون کرده بودند و دنبال مربی بودند. گویا به حمید مطهری، مربی پرسپولیس هم پیشنهادی داده شد که مورد قبول او قرار نگرفت. در نتیجه وقتی کمک‌مربی پرسپولیس نپذیرفت، سراغ کمک‌مربی استقلال رفتند و این بار جواب مثبت گرفتند. فراز کمالوند که به‌نظر می‌رسید زوج موفقی را با فرهاد مجیدی تشکیل داده، این پیشنهاد را روی هوا زد و راهی سایپا شد.

به گزارش همشهری، استقلالی‌ها از رفتار فراز خوش‌شان نیامد، اما او انتخابش را کرده بود. از همه بدتر اینکه تا به حال جدایی پرهزینه و خبرساز کمالوند از استقلال به نفع او و سایپا تمام نشده است. نارنجی‌پوشان در این مدت6 بازی زیرنظر کمالوند انجام داده‌اند که حاصلش یک پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست بوده است. سایپا در حالی در بازی مرگ و زندگی با ذوب‌آهن تن به تساوی یک - یک داد که تیم حریف از دقیقه 13با یک بازیکن کمتر به‌کار ادامه داد. تیمی که در نبرد 6 امتیازی از حدود 80دقیقه برتری نفری‌اش نمی‌تواند سود ببرد، واقعا لیاقت بقا را دارد؟ این وسط 3امتیاز بازی با پیکان را هم از سایپا پس گرفتند تا شرایط آنها بدتر شود. سقوط احتمالی سایپا، شاید تیر خلاص به کارنامه سرمربیگری فراز کمالوند باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها