بهروز عطایی،کارشناس والیبال:

انتقادهایی که به داورزنی می‌شود را قبول ندارم/ قائمی بیشتر از نحوه خط خوردنش از تیم ملی ناراحت است

مربی مازندرانی والیبال کشور گفت: انتقادهایی که به محمدرضا داورزنی می‌شود را قبول ندارم.

انتقادهایی که به داورزنی می‌شود را قبول ندارم/ قائمی بیشتر از نحوه خط خوردنش از تیم ملی ناراحت است
کد خبر: 502437
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز عطایی، مربی مازندرانی والیبال، درباره آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو اظهار کرد: تیم ایران قبل از حضور در المپیک رقابت‌های لیگ ملت ها را پشت سر گذاشت. برای این مسابقات سیاست فدراسیون و کادر فنی از قبل تعریف شده بود اما واقعیت این است چیزی که مدنظر بود اتفاق نیفتاد. یکسری ضعف و چالش وجود داشت که امیدواریم در این فرصت باقی مانده این چالش ها برطرف شود. تیم ملی ما چند بازیکن با سابقه دارد که المپیک را هم تجربه کردند و این مورد یکی از نکات مثبت و امیدوار کننده در تیم است اما چیزی که حس می شود این است تیم باید هرچه سریعتر به یک انسجام تیمی برسد و از نظر روحی و روانی نیز خود را آماده رقابت در این مسابقات ببیند.


به گزارش برنا، کارشناس والیبال با اشاره به اتفاق رخ داده برای فرهاد قائمی ادامه داد: فرهاد بازیکن بزرگی است و حتی برای اضافه شدن به تیم اصلی که این روزها تمرینات خود را برای حضور در المپیک سپری می‌ کند با تیم جوانان که زیر نظر من روند آماده سازی را طی می‌کند، تمرین می کرد. وضعیت قائمی قابل قبول بود ولی در نهایت تصمیم گیرنده کادر فنی است.

قائمی هم بیشتر از نحوه خط خوردن خود ناراحت و ناراضی است که البته من مصاحبه موسوی را هم خواندم و او هم از این رفتار گله داشت. درست است قائمی بدون اینکه دیده شود خط خورد و همه را شوکه کرد اما آن چیزی که اهمیت دارد حفظ آرامش تیم است که همه باید کمک کنیم تیم با شرایط مناسبی راهی المپیک شود.

عطایی گفت: انتقادهایی که به محمدرضا داورزنی می‌شود را قبول ندارم و او فرد باتجربه‌ای است. امکان ندارد داورزنی بخواهد بدون اطلاع و موافقت کادر فنی بازیکنی را به اردو دعوت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها